رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و برخورد با 17 نفر از عوامل فروش و تبلیغ داروهای غیر مجاز در فضای مجازی در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 22 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛علی جمالی اظهار کرد: با توجه ممنوعیت فروش دارو در فضای سایبر با هماهنگی مراجع قضایی موضوع شناسایی مدیران و گردانندگان سایت‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی فروش و تبلیغ دارو در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای سایبر به خصوص شبکه‌های اجتماعی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بررسی‌های لازم تعداد 17 نفر از عوامل فروش و تبلیغ دارو در سطح استان شناسایی و با آنان برخورد شدند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام به کلیه شهروندان توصیه کرد: هر گز به افرادی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش دارو می‌کنند اعتماد نکنند چرا که این نوع تبلیغات و یا فروش داروها زیر نظر مراجع ذیربط صورت نمی‌گیرد و مصرف این نوع داروها ممکن است تهدیدی برای سلامت افراد باشد.

وی ادامه داد: عموم مردم برای تهیه دارو حتماً آن ها را با نسخه از مراکز  فروش مجاز و مورد  تائید وزارت بهداشت و داروخانه تهیه کنند.

سرهنگ جمالی در پایان هشدار داد: تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی جرم بوده و پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند با قاطعیت برخورد می‌کند و در این راستا از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعاً به وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند./ع

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار