مدیرکل اموال و املاکبنیاد مستضعفان استان ایلام گفت: این بنیاد در منطقه محروم اما مستعد بخش هلیلان شهرستان چرداول 360 میلیارد ریال در جهت محرومیت زدایی و اجرای پروژه های اشتغالزایی سرمایه گذاری کرده است.
کد خبر: ۶۸۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 22 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛یوسف فریادی زاده گفت: بنیاد مستضعفان کشور در راستای اشتغالزایی و رفع محرومیت باغ های زیتون را در سطح 500 هکتار از اراضی بخش هلیلان شهرستان چرداول احداث می کند.

وی افزود: این مقدار سطح کشت توسط شرکت کشت و صنعت وابسته به بنیاد مستضعفان در بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول به باغ زیتون اختصاص داده شده و هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام تاکید کرد: زیرساخت های اجرای این طرح در بخش هلیلان فراهم شده و علیرغم مشکلات محلی که داشت با حضور فرماندار شهرستان و بخشدار بخش و جلسات محلی این موانع برداشته شده و مشکلی برای ادامه طرح وجود ندارد.

فریادی زاده ایلام یادآور شد: اعتبار این طرح 360 میلیارد ریال و از محل منابع بنیاد تامین شده و مشکل اعتباری نیز ندارد و با راه اندازی این پروژه زمینه اشتغالزایی برای بیش از 100 نفر بصورت مستقیم فراهم می کند.

وی تاکید کرد: پس از کار کشت زیتون و جمع آوری محصول بطور یکی از نیازمندی های دیگر کارخانه فرآوری است که با پیش بینی زمان 2 سال برای کاشت محصول زیتون درصدد ایجاد صنایع تبدیلی در کنار این باغات هستیم تا ضمن تولید و فروش محصول و ایجاد اشتغال از مهاجرت به سایر مناطق دیگر نیز جلوگیری می شود./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار