کد خبر: ۶۸۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 22 November 2018

معاون وزیر کار اعلام کرد: توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان هفته آینده پس از تعطیلات آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد میدری با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه نخستین مرحله توزیع بسته حمایتی خانواده های کم درآمد و اقشار آسیب پذیر از 20 آبان آغاز شده است، افزود: این بسته ها از پنج شنبه هفته گذشته به بازنشستگان مشمول این طرح یعنی بازنشستگان کشوری، لشکری و صندوق فولاد داده شد.

وی ادامه داد: اطلاعات کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از سه میلیون تومان هم جمع آوری شده است و امیدواریم توزیع بسته ها به آن ها در هفته آینده پس از تعطیلات آغاز شود.

میدری اضافه کرد: گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و در آخر، اقشار با درآمد کمتر از سه میلیون تومان که جزو هیچکدام از گروه های فوق نیستند این بسته های حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر اقشاری باشند که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارند اما پس از مرحله آخر، تحت پوشش قرار نگرفته باشند می توانند به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه و در آن جا فرمی را تکمیل کنند.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سعی می کنیم بسته های حمایتی برای خرید از فروشگاه ها باشد، گفت: مبلغ بسته با توجه به بُعد خانوار از 100 تا 300 هزار تومان متغیّر است.

وی افزود: اعتبار دولت برای بسته های حمایتی مرحله نخست، 9 هزار میلیارد تومان است و برآورد ما این است که در هر مرحله 3 تا 3 هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

میدری اضافه کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم که بسته های کالای حمایتی را در دهه فجر توزیع کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار