فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه دفاع از خون شهدا هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با دفاع از خون شهدا و پاسداشت رشادت های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس ، اجازه تحقق اهداف شوم دشمنان را نمی دهد.
کد خبر: ۶۸۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 22 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید صادق حسینی گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که جانانه از نظام و انقلاب در برابر دشمنان دفاع کرده اند.

وی اظهار داشت: از جمله عوامل محرک و قدرتمند جمهوری اسلامی و نیروی بازدارنده در برابر زیاده خواهی های دشمنان اهتمام و توجه مردم و مسئولان به مقوله شهادت و احترام آنها به شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران است.

حسینی یادآور شد: یکی از مهمترین راه های تحقق اهداف انقلاب و نظام زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام و گام نهادن در مسیر روشن انها است و باید با تلاش مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم سازیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: تامین امنیت و تقویت این مقوله و نیز حفاظت و پاسداشت خون شهیدان از اولویت های کشور ما است و برای رشد و پویایی کشور باید جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران ارج نهاده شود.

حسینی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان ایلام در سال آینده، یادآور شد: سال آینده کنگره سه هزار شهید استان ایلام با هدف حفظ و ضبط خاطرات، آثار و نیز معرفی گوشه هایی از رشادت های ایثارگران و شهدا برگزار می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار