تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 46 متخصص و فوق تخصص صبح امروز برای انجام خدمات پزشکی و جراحی شکاف لب و کام با استقبال استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وارد ایلام شدند.
کد خبر: ۶۸۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 21 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  پس از مراسم استقبال در فرودگاه ایلام، این تیم پزشکی و جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) مستقر خواهند شد و خدمات پزشکی و جراحی از جمله اعمال جراحی شکاف لب و کام، ناهنجاری های بدو تولد، جمجمه، سر و صورت به بیماران و افراد ثبت ‌نام شده ارائه می ‌دهند.

رئیس تیم پزشکی موسسه مرهم روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایلام گفت: 46 متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک این تیم از امروز 30 آبان بمدت پنج روز خدمات خود را ارائه می دهند.

دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی افزود: مردمان استان ایلام که مرزها را بخوبی نگهداری و انسانیت و شهامت خود را در هشت سال دفاع مقدس به اثبات رسانده اند، مستحق بهترین خدمات است.

وی یادآور شد: در تلاشیم بتوانیم درد و گرفتاری فردی که بدلایل متعدد از درمان بازمانده و به سبب هزینه های بالا توان انجام جراحی ها را نداشته تسکین دهیم و این تیم با جان و دل و متشکل از بهترین متخصصان و جراحان کشور ناهنجاری ها و جراحی های لازم را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان استان با تمام امکانات شرایط را برای استقرار این تیم پزشکی مهیا کرده اند، گفت: سفر قبلی این تیم به بیرجند با همراهی 36 متخصص بود اما رکورد اعضای تیم در جهان شکسته شد و برای اولین بار بزرگترین تیم کشور متشکل از 46 نفر با تمام خدمات و امکانات وارد این استان شد.

دکتر هرمزی ابراز امیدواری کرد: پس از این سفر هیچ مشکل و ناهنجاری تولد و سر و صورت در ایلام باقی نماند و چنین مشکلاتی در استان پاک شود.

وی گفت: این تیم بلافاصله در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام برای ارائه خدمات مستقر می شوند.

استاندار ایلام نیز در این خصوص گفت: یکی از دلایل سفر این تیم بزرگ پزشکی کمک به استان های کمتر توسعه یافته است که با رایزنی و پیگیری های مستمر آمادگی خود را برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به ایلام اعلام کردند.

سلیمانی دشتکی افزود: تیم های درمانی و خیریه های بسیار خوبی وارد ایلام شده اند و ورود این موسسه حرکتی بزرگ در درمان و ترمیم مشکلات مادرزادی و سرو صورت این استان است.

وی یادآور شد: 500 نفر برای بهره مندی از خدمات این تیم ثبت نام کرده، هزار نفر ویزیت می شوند و 170 عمل جراحی نیز صورت می گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار