استاندار ایلام؛
مدیران حقوق کلان می گیرند، خانه و امکانات آنچانی برای آنان در نظر گرفته می شود، بلیط رفت و برگشت هواپیما در جیب شان دارند، بر سر منافع استان ارتزاق می کنند اما پای منافع استان که می رسد به آن تعهدی ندارند و حتی حاضر نیستد یک شب هم در ایلام بمانند و این پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۶۸۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 20 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای اشتغال با گلگی شدید از عدم اجرای تعهدات مسئولان پتروشیمی به وعده های خود ابراز داشت: چرا باید اینقدر پروژه های پتروشیمی طول بکشد؟

وی ادامه داد: تاکنون سه بار با دفتر رئیس جمهور برای حضور در ایلام و افتتاح فاز دو پتروشیمی هماهنگ کرده ام اما هربار پتروشیمی به تعهدات خود عمل نکرد و باعث شد که این سفر عقب افتاده شود.

وی در ادامه مدیران پروازی پتروشیمی را به یک بیماری که نبض کار و توسعه را در این مجتمع به شماره انداخته است تشبیه کرد و گفت: پتروشیمی به بیماری مدیران پروازی دچار شده است بطوریکه خانه و امکانات آنچانی برای آنان در نظر گرفته می شود، بلیط رفت و برگشت هواپیما در جیب شان می گذارند، بر سر منافع استان ارتزاق می کنند اما همینکه پای منافع استان به میان می آید تعهدی به آن ندارند و حاضر نیستد حتی یک شب هم در ایلام بمانند و این پذیرفتنی نیست.

سلیمانی دشتکی الزام کار کردن مدیران در استان را به مستقر شدن آنان در استان مشروط کرد و افزود: امروز مدیرانی در پتروشیمی وجود دارد که با نام پتروشیمی ایلام حقوق های نجومی می گیرند بطوریکه حقوق یک استاندار یک دهم آن هم نمی شود اما پاسخگوی وعده ها و تعهدات خود در قبال این مجتمع نیستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار