چند صد متر نرسیده به ساختمان ارشاد ترافیک سنگین و توقف ماشین ها و سرگردانی مردم حکایت از بن بست بودن مسیر را می نمود.
کد خبر: ۶۸۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 20 November 2018

تابناک ایلام بهروز مردانی::پرده اول، چند شب پیش که به اتفاق دوستان برای تماشای تئاتر «رومئو با اسب سفید می آید» به سالن ارشاد اسلامی آبدانان دعوت شده بودیم راه این اداره را در پیش گرفته و با شوق و ذوق در ترنم بارانی که با نوای دلنشینش در رقص نور چراغ خودروها صحنه ای زیبا از یک پیش پرده نمایش را به تصویر کشیده بود به بالای تپه رساندیم.

چند صد متر نرسیده به ساختمان ارشاد ترافیک سنگین و توقف ماشین ها و سرگردانی مردم حکایت از بن بست بودن مسیر را می نمود.

عرض کم و باریکی جاده با پرتگاهی مرتفع،کافی بود تا در این وقت شب خودرو یکی از همسایه ها در این مسیر پارک شده باشد تا راه مسدود و رانندگان از ترس فرو ریختن جاده و سقوط خودرو از ادامه مسیر سر باز زنند،لاجرم مردم ادامه مسیر را پیاده و زیر باران طی طریق کردند.

پرده دوم:ساختمان اداره ارشاد اسلامی آبدانان در سال ۱۳۸۵ بر بام تپه ای مشرف به شهر احداث شد اما برای دسترسی آسان و ایمن چاره ای اندیشید نشد تا تنها راه دسترسی آن جاده ای غیر اصولی و نامطمئنی باشد که بر اثر تراش خوردن در حال ریزش و به پرتگاهی خطرناک تبدیل شود.

هرچند قرار بود راه دسترسی برای عابران از درب جنوبی بصورت پلکانی توسط شهرداری احداث گردد اما این امر علارغم تصویب اعتبار و تبلیغات گسترده عملا به محاق رفت.

پرده سوم: بلاخره پس از کش و قوس های فراوان و بر اساس گفته های شهردار آبدانان بالغ بر ۴ میلیارد ریال اعتبار برای دیوارکشی و بسط راه دسترسی به اداره ارشاد اختصاص یافته و پس از انجام تشریفات مناقصه به پیمان خواهد رفت، شاپور هادیزاده می گوید مسیر پلکانی این اداره نیز به علت داشتن معارض مسکوت و در صورت رفع ایراد آن نیز انجام خواهد گرفت.

پرده آخر:تئاتر صحنه ای «رومئو با اسب سفید می آید» نمایشی دراماتیک با پایانی تراژیک و غم انگیز می باشد که علارغم شایستگی و کشاندن تماشاچیان به سالن تئاتر حائز مقام در استان نشد و به جشنواره راه نیافت و اما اگر مسئولان امر هر چه سریعتر به فکر چاره نبوده و در ترمیم و بهسازی راه دسترسی اقدام عاجل صورت نگیرد هر آن امکان اتفاقی ناگوار بوده و سرنوشتی همانند پایان تئاتر رومئو در انتظارش خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار