معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: 23 هزار نفر از مردم این استان در 6 ماهه نخست امسال با حضور در سینما فرهنگ فیلم های سینمایی مشاهده کردند.
کد خبر: ۶۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 19 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالحسین رحمتی اظهار کرد: گرایش مردم به دیدن فیلم سینمایی در سال جاری افزایش چشمگیری داشته بطوریکه مجموع افرادیکه سال گذشته در سینما فرهنگ اکران فیلم های سینمایی را مشاهده کرده 19 هزار نفر بوده است.

وی ظرفیت سالن سینما فرهنگ شهر ایلام را 208 نفر عنوان کرد و گفت: روزانه چهار سانس فیلم از ساعت 15 تا 23 از طریق سینما فرهنگ شهر ایلام برای عموم مردم اکران می شود.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، فیلم های اکران شده همگام با فیلم های سینماهای سراسر کشور و از طریق موسسه های پخش فیلم که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند اکران می شوند.

رحمتی بیشتر مخاطب فیلم های سینمایی در ایلام را نوجوانان و جوانان و خانواده ها عنوان کرد که استقبال خوبی از دیدن فیلم ها دارند.

وی یادآور شد: تمامی فیلم های سینمایی اکران شده در سینما فرهنگ شهر ایلام همزمان با فیلم های روز اکران می شوند.

سینما قدس ایلام با 48 سال قدمت سال 92 در شهر ایلام تخریب شد و قرار بود این مکان به مجتمع 11 طبقه تجاری، فرهنگی و خدماتی تبدیل شود ولی چندی بعد به پارکینگ خودرو تبدیل شد.

پس از تخریب تنها سینمای شهر ایلام و به منظور رفع نیاز مردم سالن آمفی تاتر مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی تجهیز و با عنوان سینما فرهنگ فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین پس از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهریورماه امسال به استان ایلام احداث سینمای کوچک (سینمای امید) در ایلام به عنوان یکی از سه استان کشور تصویب شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار