رقابت فوتبالی بین تیم های دسته سومی شهدای چوار 65 و ابوذر باشت بعد ازمیدان فوتبال به دعوا و درگیری حین سوارشدن اتوبوس انجامید.
کد خبر: ۶۸۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 19 November 2018

به گزارش تابناک ایلام، این درگیری فیزیکی بعد از بازی تیم های شهدای چوار 65 از استان ایلام و ابوذر باشت از استان کهگیلویه و بویراحمد که در قالب هفته هفتم رقابت های فوتبال دسته سه کشور عصر یکشنبه در ایلام به مصاف هم رفتند رخ داد . 

این بازی که به میزبانی تیم شهدای چوار در ورزشگاه 15 هزار نفری الغدیر ایلام برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم شهدای چوار پایان یافت. 

بعد از سوت پایان بازی و در حالی که بازیکنان این 2 تیم در حال سوار شدن به اتوبوس بوده اند درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم بوجود آمد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از پیگیری جدی علت درگیری بازیکنان تیم های فوتبال شهدای چوار 65 و ابوذر باشت خبر داد و گفت: با عاملان این درگیری که بعد از بازی رخ داد برخورد می شود. 

بهروز حیدرزاده در گفت گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اینکه خبر درگیری به اداره ورزش و جوانان رسید ،نیروهای حراست این اداره جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

حیدرزاده با بیان اینکه هنوز علت درگیری بطور کامل مشخص نیست اظهار کرد : علت درحال پیگیری است و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با عاملان این درگیری برخورد خواهد کرد. /ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار