رئیس هیات کاراته ایلام گفت: یک هزار و 123 کاراته کای ایلامی در قالب 119 تیم به مسابقات مختلف ملی، بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک جوانان اعزام شده است.
کد خبر: ۶۸۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 19 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کریمی راد اظهار داشت: از این تعداد تیم اعزامی 71 تیم را آقایان و 48 تیم را بانوان تشکیل داده اند.

وی یادآور شد: کاراته کاهای ایلامی در 2 بخش مردان و زنان 17 مقام تیمی اول تا سوم و 437 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف کسب کردند.

وی در خصوص مسابقات کاراته وان انتخابی تیم ملی تاکید کرد: مسابقات کاراته وان در چهار مرحله کشوری برگزار شد و کاراته کاهای ایلامی در بخش بانوان موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ شدند.

رئیس هیات کاراته ایلام افزود: همچنین اسما کریمی راد در وزن 54- کیلوگرم در این مسابقات یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و اسرا کریمی راد نیز در وزن 47 کیلوگرم 2 مدال برنز کسب کردند.

کریمی راد ادامه داد: امیرمحمد کاظمی نیز در این مسابقات یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد.

رئیس هیات کاراته ایلام به درخشش نگین آلتونی کاراته کای ایلامی اشاره کرد و گفت: این ورزشکار شایسته در مسابقات آسیایی ژاپن یک نشان طلا و در مسابقات آرژانتین 2018 یک مدال برنز کسب کرد.

کریمی راد افزود: ذبیح الله پورشیب دیگر کاراته کای شایسته ایلامی نیز مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا را در بخش انفرادی و مدال طلای بخش تیمی را کسب و بعنوان بازیکن کلیدی این مسابقات تیم ملی کاراته ایران را بعد از 48 سال صاحب مقام دوم جهان کرد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار