اخیرا یک فایل صوتی از رییس دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار این رسانه قرار گرفته است ،که ایشان در پاسخ به انتقاد تعدادی از کارکنان آن دانشگاه مواردی را بیان داشته اند که بر تمامی انتظارات فوق از دانشگاه خط بطلان کشیده است
کد خبر: ۶۸۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 18 November 2018

اخبار روز ایلام

تابناک ایلام::دانشگاه همواره مهد علم ودانش و ناشر ادب واخلاق بوده است ،بررسی ها از روند فعالیت دانشگاهها و تاثیرگذاری آنها بر جوامع مختلف خصوصا ایران نشان می دهد که دانشجویان بعنوان منادیان حق طلبی وآزادی خواهی همواره نوک پیکان مبارزه با تمامیت خواهی و سد راه توتالیتره شدن حکومتها بوده و اولین جرقه های مبارزه با استبداد نیز از دانشگاه ها آغاز شده است .

انتظاری که از دانشگاه و مجموعه فعال در آن از دانشجو گرفته تا استاد و مدیران آن چیزی غیر از صدور علم واخلاق نبوده و نگاه جوامع همواره به دانشگاه ودانشجو معطوف بوده است . تا بوده چنین بوده که دانشگاه بعنوان موتور محرکه، تمامی شئون سیاسی ،اجتماعی واقتصادی واخلاقی جامعه را یدک می کشد وکارکردهای دانشگاه به صورت مستقیم بر جامعه اثرگذار است .

دانشگاه محل تولید وصدور انسانهایی است که باید فرمان قطار توسعه جامعه را در دست بگیرند . در یک کلام باید گفت دانشگاه الگوی جامعه است وجامعه آینه تمام نمای دانشگاه !

«دانشگاه مرکز سعادت و در مقابل ، شقاوت یک ملت است . از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود . دانشگاه خوب یک ملت را سعادتمند می کند و دانشگاه غیر اسلامی ، دانشگاه  بد ، یک ملت را به عقب می زند .»

این فراز از سخنان حضرت امام خمینی (ره) به خوبی اهمیت و جایگاه والای دانشگاه را نشان می دهد.   متناسب با این جایگاه ، امام خمینی رسالت و وظایفی رابرای دانشگاه متصور می شوند که از خلال سخنان ایشان قابل  استخراج  است و مهمترین وظیفه  دانشگاه از منظر امام خمینی (ره) انسان سازی است .

در نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران نیز که بر آموزه های دینی ابتناء یافته است ، معلم و مربی و استاد از شاًن و منزلتی ویژه برخوردارند . استاد علاوه بر انتقال دانش ، در شکل دهی به شخصیت آموزندگان علم نیز موًثر است . او کارگزار فضیلت بخشی که خود مقدمه بینش و شناخت می باشد ، محسوب می گردد.

با این تفاسیر باید گفت که بی دلیل نیست که سطح انتظارات از دانشجو ،دانشگاه و استاد بالاست و کوچکترین سوء رفتار ،سوء اخلاق و یا هر موضوعی که با شاخص فضیلتهای تعریف شده مورد انتظار از دانشگاه در تضاد وتباین باشد ،حساسیت به دانشگاه را برمی انگیزد .خواه می خواهد این تضاد عدم انطباق اخلاق ورفتار دانشگاه با هنجاری های جامعه باشد ،خواه انتظار جامعه با مشی انتقادی ومطالبه گرانه دانشجو همطراز نباشد.

اخیرا یک فایل صوتی از رییس دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار این رسانه قرار گرفته است ،که ایشان در پاسخ به انتقاد تعدادی از کارکنان آن دانشگاه مواردی را بیان داشته اند که بر تمامی انتظارات فوق از دانشگاه خط بطلان کشیده است ،چرا که همانگونه که دانشگاه مرکز مطالبه گری وانتقاد بوده و بستن دهانها را مذموم می دانند و از حاکمیت نیز انعطاف در مقابل روحیه مطالبه گری ونقادانه دانشگاه را انتظار دارند ،به همان اندازه باید خودشان در مقابل انتقاد به عملکرد ومشی مدیریتی اشان منعطف باشند .نه اینکه خدایی نخواسته به منتقدین خود با کلمات ناپسند پاسخ دهند!

آنچه که از این فایل صوتی استنباط می شود این است که رییس دانشگاه ازاد اسلامی ایلام  در سخنانی گفته است : "من از نامه های شما خبر دارم ،همه آنها را هم خوانده ام که برعلیه من نوشته اید ،اما خداوکیلی تا حالا به رخ کسی آورده ام ؟!،نمک دانشگاه در این هاست ! اگر شما وارد یک ده روستایی شدید ،اگر دور از جان صدای واق واق ...را هم نشنوید...."

البته از دانشگاهی که راس آن به راحتی خدمات موسسین خود را فراموش کرده و تاب حضور نزدیکان ومنتسبین آنان دردرون دانشگاه را ندارند  ،انتظار نمی رود که منصوبین آنان در رده های ستادی ،اجرایی ویا واحدهای دانشگاهی ،در مقابل مطالبه گری منتقدین ، محترمانه و با خضوع و نرمش رفتار نمایند!

پ ن

فایل صوتی سخنان رییس دانشگاه آزاد در این رسانه محفوظ است

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
خدا آخر و عاقبت دانشجویی که تو این دانشگاه و زیر دست این مدیریت ، تربیت میشه رو ختم بخیر کنه ان شالله
صیدی
|
United Kingdom
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
راست میگه از روزی که اومده تعدادی هر روز نامه نگاری دارن از از آغاز تا الان همش دست یه طیف خاص بود حالا هم چند صباحی دور از مدیریت باشند می میرند. گردش نخبگان یعنی همین فقط باید ایوانی باشه و لاغیر این که نمیشه انصاف هم خوبه درسته ایلامی نیست ولی قوی است
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
بعد از مدت ها دانشگاه آزاد از سلطه طایفه گرایی رهایی یافته است.
طایفه گرایان در دوره پیشین عرصه را بر آن سید تنگ کردند تا عطای دانشگاه را به لقایش ببخشد. امروز نیر در تلاشند تا این غیر بومی را به هر صورت ناکام کنند.
دانشگاه آزاد، به حقیقت اینک آزاد شده است. آزاد از ایل گرایی، آزاد از طایفه گرایی، باندبازی، پسرخاله و دختر عمو و...
در این مسیر ناهموار اگر تابناک به دنبال خدمت به ایلام است اشتباهات کوچک را به نفع جراحی بزرگی که قرار است در دانشگاهی به عمل آید که اکثریت آن را افراد یک منطقه و وابستگان به یک نفر را اشغال کرده است بزرگ نکند و با هم کمک کنیم تا شاید این غیر بومی بتواند به سالم سازی دانشگاه آزاد بپردازد.
اگر در این جراحی بزرگ، به این آقای دکتر کمک نکنیم ممکن است باز غول طایفه جلوه گر شود و به مرگ اصلاح بینجامد.
موفق باشید
فرزند ایلام
|
-
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
متاسفانه شما خیلی رسانه ی ضعیفی هستید. چون رسالت یک رسانه در درجه اول تحلیل درست مطالب و بعد انعکاس واقعیت هست نه اینکه بدون حساب و کتاب و فله ای هر خبر ساختگی را منتشر و باعث تفرقه شود.
من از حاضران در این سخنرانی بودم و تذکر میدم که به چند نکته دقت کنید:
1. در مثال هیچ جای مناقشه ای نیست...
2.مخاطب ایشان منتقدان نبودن و به صراحت گفتند که منظورشان افرادی هست که از روی اغراض شخصی و کینه های شخصی اقدام به ارسال گزارشات غیر واقعی و غیر مستند می کنند و انرژی و وقت مجموعه رو تلف میکنند و ...
3. واقعا تشبیه برخی افراد به سگ توهین به سگ هست چون سگ موجودی وفادار و قدردان و شجاع هست.
4.این مطلب فقط به درد خودتون می خوره چون مسلما بوسیله افردای به دست شما رسیده که دستشون از دریافت حقوق مفت قطع شده که همش پول این دانشجوهای بیچاره هست .
5.مقدمه ای که به این گزارشتون زدین و دانشگاه رو توصیف کردین کاملا درست و زیباست ولی انتهای مطلبتون کاملا مزخرفه چون حیفه که مدیریت و محیط دانشگاه ها با این اهمیت در اختیار افراد نالایق و مفت خوار و منفعت طلب بیفته پس بجای تهمت و تضعیف تقدیر کنید از افرادی که دارن بخاطر خدا و دانشجوها کار میکنن.
بصیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
منتقدانی که رسانه شما آنها را کارکنان دانشگاه می داند در واقع دو یا سه نفر از مجموعه بزرگ این دانشگاه هستند که معلوم الحال بوده و با انتصاب رئیس جدید دانشگاه که فردی انقلابی می باشد راههای سوء استفاده و زیاده خواهی آنها مسدود شده است، این افراد همان عقبه فرقه منحط مشائیون هستند که بارها با دعوت رسمی در جلسات این فرقه شرکت نموده اند، از این رسانه انتظار می رود به تریبونی برای افراد معلوم الحال تبدیل نشود.
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
به راستی به کجا چنین شتایان؟
متاسفم برای افرادی که حاضرند همه جوره همنوع خودشان را تخریب کنند اینکه یک نفر انسان سالم و آگاه به دور از طایفه گرایی و قوم و قبیله ای چنین خدمات ارزنده ای را برای استان انجام می دهند زیبنده نیست هم قشر دانشگاهی و مدیران استانی را تخریب نماییم. راستی تا چند وقت پیش که افراد دیگه ای در همین مسند بودند و همه جوره رانت و پارتی بازی انجام دادند آن وقت شما کجا بودید؟
اگر خواهان پیشرفت استان هستید بایستی بپذیرید که در این استان کرد، لر، لک و عرب همه وجود دارند و سهم مساوی در اداره استان هم دارند کما اینکه نیروهای غیر بومی که لیاقت و شایستگی خود را نیز نشان داده اند بایستی مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.
نگاهی به استان همجوار (کرمانشاه) بیاندازید که چگونه از افراد غیر بومی جهت توسعه استان استفاده می کنند. شما چی؟
اینکه هر کسی غیر از کرد در مسند اداره استان قرار می گیرد مورد بی مهری و تاخت و تاز شما رسانه های کرد (مرکز استان) قرار می گیرد چیزی جز تنگ نظری و عدم توجه به تمامی سرمایه های استان نیست.
به خود بیایید و ببینید که در این چند سال چه انسان های شریفی به خاطر انتشار اخبار کذب شما مورد بی مهری قرار گرفته اند؟
متاسفم برای خودم که در جایی زندگی می کنم که همه جوره دغدغه ای را صرفا در قالب کلمات و جملات برای توسعه استان می شونیم. اینها هم می گذرد اما با توجه به این تنگ نظری ها و توجه صرف به مدیریت کردها هیچ اتفاق خوشایندی برای توسعه استان نخواهد افتاد نمونه بارز این حرفها مدیریت چند ساله افرادی بوده است که بدون توجه به قوانین بالادستی و صرفا بر اساس رابطه و خویشاوندی هزینه های گزافی را برای اداره استان ایجاد نموده اند.
ایام به کام
بینام
|
Netherlands
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
الان کسایی که اومدن و دفاع کردن ، لطفا بگن دادن صفت سگ های یک روستا که واق واق .می کنن به منتقدینشون ، اون هم در جمع رو چه جوری توجیه می کنن؟؟؟
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
سلام ، خدمت مدیر محترم سایت تابناک بابت درج خبر در سایت . خدمت دوستانی که پیام در جهت حمایت رییس دانشگاه داده اند عرض کنم آقای میرزایی حیدری با تابلو انقلابی گری رییس شدند در حالی که رفتار و عمل ایشان هیچ ارتباطی با انقلابی گرایی نداشت و به کسانی بها دادند که در ستادهای میرحسین و کروبی و ستاد روحانی فعال بودند و مدام مخفیانه با استاندار و معاون سیاسی ایشان ملاقات داشتند و در برنامه روز معلم به جای دعوت از فرمانده سپاه و یا امام جمعه یا یک نیروی انقلابی ایشان آقای دکتر علی اکبری و نوذری معاون سیاسی که هر دو از اصلاح طلبان شاخص هستند را برای سخنرانی به دانشگاه آزاد دعوت نموده اند. حال بماند توهینی که به کارکنان منتقد خود نموده اند
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مدیر محترم چرا نظرات رو درج نمیکنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
با سلام.رییس دانشگاه ازادمرد مومن ومتدین وبه دور ازهرگونه تحمت وافترایی می باشدبنده درجلسه حضور داشتم وایشان فقط نسبت به کسانی که بی دلیل به تضعیف ونامه نگاری علیه دانشگاه پرداخته بودند یک ضرب المثل اوردند وقصدشون توهین به منتقدین نبودمتاسفانه گروهی که مفت خور بودند وموقعیت حیف ومیل کردن ازدستشون رفته ازهردری برای تخریب ریاست محترم دانشگاه واردمی شوند که جای تاسف است.ریاست های قبلی به طورمستقیم عوامل دانشگاه را موردتوهین وتحقیر قرار میدادند وبا خصومت های شخصی به تبعید واخراج کارمندان می پرداختند اونموقع چرا رسانه شما اسمی ازانها
را ذکر نکرده گویی کسی این اخبار پوچ را به شما می رساند منافعش رو به واسطه هوشیاری و مدیریت عادلانه رییس واحد ازدست داده است کاش قبل از درج خبرهای بی پایه واساس از حاضرین تحقیق به عمل می اوردید نه یک طرفه قضاوت کنید چه بسا درج این خبر ازنظر حقوقی پیگرد قانونی دارد.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ای کاش شرایطی پیش میومد که ریاست جدید دانشگاه را خوب میشناختید حیف که متاسفانه اهل تبلیغ و پول دادن برای این کار نیست!
کاش حداقل چندتا از کارهایش را دقیق بررسی کنید:
حقوقش
اضافه کاریش
ماموریتش
حق تخصص و حق جذبش و حق مدیریتش
کارانه به خودش دفترش و اطرافیانش
راننده و دوتا ماشین در اختیارش
غذاهای سفارشی از قبایل برای خود و مهمانانش
اقوامش در سما و دانشگاه و دیگر ادارات
هیأت علمی های دانشگاه ایلام و همزمان حقوق بگیر در دانشگاه آزاد ش
ریخت پاش هایش
ماشین شخصی اش
خانه اش و اشرافی گریش
استخدامهایش قراردادهایش
خوابگاه خالی و مخروبه اش طی چند سال
صمیمیت و افتادگی اش با همکاران
ساعت آمدنش و ساعت رفتنش از سرکار
وووووو .....
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
با سلام و تشکر از خانواده بزرگ تابناک و تشکر از بابت اخلاق ‌رسانه ای شما که این مطالب را در جهت روشنگری درج میکنید،

ای کاش برای اعتبار بیشتر رسانه خوب تابناک موارد دیگر مربوط به ریاست دانشگاه آزاد ایلام را منتشر بفرمایید،
مواردی از ایشان و اطرافیانش که کارمندان مظلوم هم نظارگرند،
مانند:
حقوق آنچنانی
اضافه کاری ها ی خود و اطرافیان
حق ماموریت ها ی خود و اطرافیان
پاداش و کارانه خود و اطرافیان
حق ایاب و ذهاب
فاکتور ها و هزینه ها
راننده و ماشینهای دانشگاه و استفاده خصوصی خود و خانواده
هزینه بالای کارواش
دیر آمدن سرکار و زودرفتن
غذای سفارشی از رستورانهای گران شهر
اسراف و بریزبپاش مدیران
حق تخصص و حق جذب بیش از صدرصد
رفاقت بازی و فامیل بازی و تعصبات قومی قبیله ای
حضور خانواده در سیستم دانشگاه
قطع حقوق اساتید محترم دانشگاه ایلام و آموزش پرورش و غیره
دادن خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه ها
دادن سالن دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه به بخش خصوصی
دادن بوفه و امکانات رفاهی به اجاره
آوردن رشته های جدید بی ربط
کاهش جذب دانشجو نسبت به سال قبل
تمرکز بر درآمدهای غیر شهریه ای
برخورد با کارکنان و اساتید زحمت کش و بااخلاق
چند میلیارد بدهی فارغ‌التحصیلان آشنا و بدهکار به دانشگاه
فامیلی و خانوادگی شدن مرکز سما دانشگاه
مدیریتهای غیرمتخصص
ندادن چندماه حقوق
زیانده شدن شدید دانشگاه
وغیره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
از چاله افتادن به چاه حکایت امروز دانشگاه آزاد ایلام
باوجود حاکمیت قومی و قبیله گرایی در طول سالیان گذشته بر دانشگاه آزاد ایلام امیدوار بودیم در مدیریت جدید تحول ایجاد بشه .که متاسفانه نه تنها تعغیر ایجاد نشد کماکان تیم مدیریتی قدیم باقی هست و چیزی که اصافه شده توهین و تهمت های مدیر انقلابی نمای جدید دانشگاه هست. حکایت امروز دانشگاه آزاد ایلام از چاله درامدن به چاه افتادن است. خدا عاقبت به خیرمان بکنه
گلمراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
درود بر تابناک به خاطر شجاعت در افشاگری که داشته چرا که فعلا گوشه ای از جهره واقعی و ریاکارانه این مدیر تازه انقلابی شده و از انگلیس برگشته را نمایش داده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
حضرت امیر (ع ) در زمان خلافت خود در تقسیم بیت المال هیچ تبعیضی را برنمی تابید و اگر به آن حضرت گزارش می رسید که یکی از فرمانداران مرتکب تخلفی شده، او را شدیدا مورد مواخذه قرار می داد.

حضرت علی(ع) که در مساله بیت المال بر اساس منطق قرآن و بدون توجه به وابستگی های گروهی یا قبیله ای عمل می کرد، در مقابل تقاضای یکی از شیعیان خود مبنی بر درخواست مبلغی از بیت المال فرمود: این اموال نه مال من است و نه مال تو، بلکه متعلق به همه مسلمانان است.

حضرت علی(ع) در روزهای اول حکومت خود خطبه ای ایراد کرد و فرمود آنها که می گویند ما مسلمانان اولیه و با تقوی هستیم باید امکانات بیشتری بگیریم، بدانند که اجر آنان نزد خداست و امروز همه در فرصت های اقتصادی یکسان هستند.

بنیانگذار جمهوری اسلامی: از مولای متقیان نقل شده است که حساب بیت المال را می‏کشیدند، چراغی روشن بود، شمعی روشن بود و کسی آمد با ایشان حرف دیگری می‏خواست بزند، شمع را خاموش کردند، فرمودند که این مال بیت المال است، تو می‏خواهی حرف دیگر بزنی.

حضرت امام در ادامه این سخنان به وزارتخانه‏ها و دستگاه های دولتی تاکید کردند تا در حد ضرورت از بیت المال استفاده کنند و با الگو قرار دادن این کلام امیر(ع) به دستورات اسلام پیرامون صرفه جویی در بیت المال توجه کنند.


حضرت آیت الله خامنه ای در پیام نوروزی سال 76 به مسوولان کشوری توصیه کردند تا راه صرفه‏ جویی و مقابله با اسراف را به مردم بیاموزند و در ادامه تاکید کردند: اسراف مسوولان دولتی، از اسراف مردم عادی مضرتر است؛ زیرا که این اسراف در بیت ‏المال است.

حضرت علی(ع) برای این که دولتمردان را به نهایت صرفه جویی از درآمدهای عمومی توجه دهد و آنان را به جلوگیری از اسراف وادارد؛ در بخشنامه ای از آنان خواست تا حتی در نوشتن نامه به او صرفه جویی کنند.

اگر مدیران و کارمندان در نگارش نامه های اداری و سایر مسائل مالی مربوط به بیت المال چنین دقتی را لحاظ کنند؛ دیگر از اموال عمومی و بیت المال، سفره های آنچنانی نمی آرایند و بر خودروهای گرانقیمت سوار نمی شوند و در جهت آسایش خود و دوستان خویش هر چه بیشتر نمی کوشند.

میتوان از ماجرای عبرت آموز طلحه و زبیر یاد کرد که این دو صحابی پیامبر اعظم (ص) زمانی برای کار شخصی خدمت علی (ع) رسیدند که آن حضرت مشغول رسیدگی به امور بیت المال بود و لذا امام علی(ع) چراغ بیت المال را خاموش کرد و دستور دادند تا از خانه آن حضرت چراغ دیگری بیاورند ولی آن حضرت حاضر نشد حتی دقایقی از پرتو نور چراغی که از درآمدهای عمومی بوده؛ برای مصرف شخصی استفاده شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
جناب طلحه، جناب زبير، بزرگان اصحاب و ديگران و ديگران با اميرالمؤمنين(عليه‌السلام) بيعت كردند و تسليم شدند و قبول كردند؛ منتها سه چهار ماه كه گذشت، ديدند نه، با اين حكومت نمى‏شود ساخت؛ زيرا اين حكومت، حكومتى است كه دوست و آشنا نمى‏شناسد؛ براى خود حقى قائل نيست؛ براى خانواده خود حقى قائل نيست؛ براى كسانى‏كه سبقت در اسلام دارند، حقى قائل نيست - هرچند خودش به اسلام از همه سابق‎تر است - ملاحظه‏اى در اجراى احكام الهى ندارد. اين‌‎ها را كه ديدند، ديدند نه، با اين آدم نمى‏شود ساخت؛ لذا جدا شدند و رفتند و جنگ جمل راه افتاد كه واقعا فتنه‏اى بود. ام‏المؤمنين عايشه را هم با خودشان همراه كردند. چقدر در اين جنگ كشته شدند، خدا عاقبت همه‏مان را به خير كند. گاهى اوقات دنياطلبى، اوضاع گوناگون و جلوه‎هاى دنيا، آن‏چنان اثرهايى مى‏گذارد، آن‎چنان تغييرهايى در برخى از شخصيت‎ها به‏وجود مى‏آورد كه انسان نسبت به خواص هم گاهى اوقات دچار اشكال مى‏شود؛ چه برسد براى مردم عامى. بنابراين، آن روز واقعا سخت بود. آن‎هايى كه دور و بر اميرالمؤمنين بودند و ايستادند و جنگيدند، خيلى بصيرت به‏خرج دادند. بنده بار‎ها از اميرالمؤمنين نقل كرده‏ام كه فرمود: لا يحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر."
ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
خداوند بانی این دانشگاه را لعنت کنه. این مکان فقط و فقط با اعتبار بنیاد شهید، کمیته امداد حضرت امام و سایر نهادهای حمایتی قوام یافته. به جای اینکه اعتبار این نهادها به افراد مستحق و نیازمند برسه، به جیب مبارک دانشگاه آزاد واریز شد. واقعا متأسفم برای کسانی که این مغازه مدرک فروشی را دانشگاه نامیده اند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
دکتر میرزایی حیدری از بهترین مدیران شایسته ای هستند که به ایلام امدند خداوند ایشان را حفظ کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار