فرمانده سپاه ناحیه شهرستان چرداول از اعزام 273 دانش آموز پسر این شهرستان به مناطق و یادمان های عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 17 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ پاکزاد نوید در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور گفت: این تعداد دانش آموز پسر در مقطع متوسطه با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور در شهرستان مهران و منطقه شرهانی اعزام شده اند.

وی افزود: این دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق جنگی و عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید و از نزدیک با حال و هوای جبهه و جنگ و ادوات جنگی و خاطرات آن زمان آشنا خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول اضافه کرد: در این اردوی فرهنگی برنامه ‌های زیارتی حضور در یادمان دفاع مقدس و بیان خاطرات دفاع مقدس و عملیات های آن زمان از زبان رزمندگان پیش بینی شده است.

نوید با تاکید بر اهمیت نشر آرمان های والای دفاع مقدس یادآور شد: اردوی راهیان نور بعنوان یک برنامه راهبردی، فرهنگی بسیج و در راستای تقویت فعالیت های فرهنگی برای دانش آموزان اجرا می شود و دانش آموزان و اولیای آنها بر حضور و شرکت در این همایش معنوی استقبال می کنند.

وی مهمترین اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی را حفظ و اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار، آشنایی با ارزش های والای دفاع مقدس، ارتقای روحیه جهاد و بسیج، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، آشنایی نسل دوم جوان با فلسفه جهاد در راه خدا و تجدید میثاق با شهدا، امام شهیدان و ولایت فقیه عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار