آیین گرامیداشت شهدای گردان 505 محرم و 217 شهید شهرستان آبدانان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 17 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در این آیین که به حضور جمعی از رزمندگان و خانواده های شهدای شهرستان های آبدانان ، دره شهر ، دهلران و بدره در شهر آبدانان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی آرمان ماندگار امام زمان (عج) بود که با اهدای خون 230 هزار شهید در دوران دفاع مقدس به ثمر رسیده است.

سردار یحیی خادمی افزود: مردم استان ایلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس هم در خط مقدم دفاع از کشور بودند و هم پناهگاه دهها هزار آواره جنگ تحمیلی بودند و از آنان با مال و جان پذیرایی می کردند.

وی ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و مذهب تشیع را آرمان شهیدان والامقام عنوان کرد و افزود: اجرای عدالت مهم ترین مطالبه مردم و تاکید مقام معظم رهبری بوده و وظیفه مدیران اجرایی است که آنرا بدرستی عملیاتی کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس حضور مردم را تضمین کننده امنیت ملی دانست و تاکید کرد: ایثار و فداکاری آحاد مردم از اول انقلاب تاکنون باعث تثبیت روند نظام و تنبیه ‌دشمنان و معاندان این نهضت عظیم الهی است.

سردار خادمی از گردان 505 محرم بعنوان سند افتخار مردم حوزه جنوب استان ایلام یاد کرد و گفت: این گردان مقتدر یکی از یگان های رزمی دوران دفاع مقدس بود که آزادی بسیاری از محورهای عملیاتی جبهه میانی مرهون فداکاری بسیجیان عضو این گردان است.

وی رهبر انقلاب را مایه امید همه ‌مسلمین جهان توصیف کرد و یادآور شد: با وجود این یار دیرین امام راحل (ره) ‌هیچ قدرتی قادر به تضعیف روند توفنده انقلاب اسلامی نیست.

استان ایلام در دوران دفاع مقدس جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن متجاوز بعثی بود و تقدیم بیش از سه هزار شهید ، 11 هزار جانباز و بیش از 300 آزاده سند افتخار مردم ایلام در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی محسوب می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار