رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت: احتمالا در چند روز آینده محور ایلام- سرابله- حمیل به علت انجام عملیات عمرانی مسدود شود و تردد از طریق محور قلاجه صورت گیرد و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۸۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 17 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه به این که در چند روز گذشته بارندگی هایی در طول محورهای مواصلاتی داشتیم  همکاران در پلیس راه، راه و شهرسازی، راهداری و نیروهای شهرداری در شهرستان ها حضوری فعال داشتند.

وی افزود: در روز گذشته با توجه به این که جاری شدن سیلاب به نحوی بود که باعث مسدود شدن بعضی از محورهای مواصلاتی از جمله پل زائر به سمت پایانه مرزی شد و از طریق کمربند شرقی مسافرین که به سمت پایانه مرزی مهران تردد و عبور کردند، در سایر محورهای مواصلاتی نیز بارندگی ها باعث ریزش کوه و آبگرفتگی معابر شد.

وی ادامه داد: با حضور فعال دستگاه های خدمات رسان محورهای مواصلاتی پاکسازی شد و تردد ها انجام گرفت، در حال حاضر در طول محورهای مواصلاتی ترافیک به صورت روان انجام می گیرد.

همتی زاده عنوان کرد: با توجه به این که در چند روز گذشته واژگونی هایی به علت سرعت غیر مجاز شاهد بودیم رانندگان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند و به دور از هر گونه تخلف حادثه سازی در محورهای مواصلاتی عبور کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار