مدیریت ستاد بحران استانداری ایلام خبر داد؛
مدیریت ستاد بحران استانداری ایلام گفت:اتوجه به پیش بینی و اخطارهای مکرر اداره کل هواشناسی سامانه پرقدرت بارشی از امشب وارد ایلام شده و نقاط مختلف استان را تحت پوشش قرار می دهد و دستگاه های عضو ستاد بحران در سراسر استان از امشب تا صبح روز جمعه به خاطر فعالیت سامانه بارشی پرقدرت به حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۶۸۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 14 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید کریمیان با بیان اینکه هرچند دامنه بارش این سامانه تمام استان ایلام است، افزود: اما عمده فعالیت و شدت بارش ها در نقاط جنوب غرب و شرق استان است و از فرمانداران و اعضای ستاد بحران شهرستان های جنوبی خواسته شده که برای جلوگیری از بروز خسارات احتمالی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

کریمیان یادآور شد: از همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان خواسته شده در نقاط مختلف درون و برون شهری استان ایلام به ویژه شهرستان های جنوبی به منظور پیش بینی و پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی استقرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران سازمان جهاد کشاورزی و امور عشایری عضو ستاد بحران استان ایلام هستند، گفت: از طریق این دستگاه ها همچنین از عشایر خواسته شده که کوچ خود را تا زمان خروج سامانه به تعویق بیاندازند و در نقاط امن اسکان داشته باشند و کشاورزان نیز بذرپاشی و کشت پاییزه اجتناب کنند.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام نیز گفت: از طریق ارسال پیامک کوتاه و نیز اطلاع رسانی مدیران امور عشایری شهرستان ها هشدارهای لازم به عشایر داده شده است.

علی سلیمی افزود: از عشایر استان ایلام خواسته شده از اتراق در حاشیه و نزدیک رودخانه ها اجتناب کنند و همچنین از بردن احشام خود به مناطق مرتفع به علت احتمال بروز صاعقه، رعد و برق، رگبار و تندباد خودداری کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار