دبیر علمی دومین همایش سبک زندگی و سلامت یزد خبر داد؛
دبیر علمی دومین همایش سبک زندگی و سلامت از برگزاری دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت خبر داد و گفت: این همایش در ۲۲ و ۲۳ آذر ماه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 14 November 2018

فاطمه پیغمبری دبیر دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت یزد گفت: همایش ملی سبک زندگی و سلامت در ۲۲ و ۲۳ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به ارسال مقالات تا ۸ اذر ماه فرصت دارند در محور‌های خانواده، تغذیه، ورزش، شادی و امید، اقتصاد، سرطان، رسانه، تکنولوژی، باور‌های دینی، فرهنگیان، اعتیاد – سلامت نسبت به ارسال آن اقدام کنند.

پیغمبری افزود: وب سایت همایش به نشانی hls۲.iauyazd.ac.ir آماده اطلاع رسانی بیشتر و دریافت مقالات است.

دبیر علمی دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت محور اصلی برگزاری این همایش را خانواده دانست و گفت: نجات جان یک نفر در جامعه و تغییر در سبک زندگی است.

دبیر دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت یزد با اشاره به این همایش دو روزه است گفت: در روز اول برگزاری این همایش به سخنرانی های عمومی و ارائه مقالات و روز دوم را به برگزاری گارگاه ها و مراسم اختتامیه اختصاص دادیم.

پیغمبری گفت: سبک زندگی همان عاداتی است که از کودکی در وجود ما شکل می‌گیرد و به مرور زمان در ما نهادینه و از جنبه‌ها و ابعاد مختلفی می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار