مدیرکل پدافند غیرعامل یزد تأکید کرد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد، گفت: ارتقای ایمنی در واحدهای تولیدی استان و افزایش آمادگی و پایداری در این حوزه، ضروری است.
کد خبر: ۶۷۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 14 November 2018

«محمدصادق طهماسبی» در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل استان، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش‌ها با هدف بالا بردن سطح آمادگی دستگاه‌های خدمت رسان و آموزش نیروهای مردمی و جامعه کارگری در مواقع ضروری انجام می‌شود .

وی افزود: عملکرد دستگاه‌های شرکت کننده در این رزمایش مطلوب بود و لازم است از سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر استان‌، ‌نیروی انتظامی، ‌آتش‌نشانی، اورژانس، ‌هلال احمر و شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد که در برگزاری این رزمایش نقش موثری داشتند، قدردانی شود .

‌مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: یکی از حوزه‌های عملکردی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزاری رزمایش است که در هفته نکوداشت پدافند غيرعامل رزمایش‌های متعدد و متنوعی در حوزه های گوناگون به صورت ستادی، میدانی ‌و دورمیزی در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار شد .

طهماسبی تصریح کرد:‌ با توجه به رویکرد دشمنان نظام در تهاجم به زیرساخت‌ها و مراکز حیاتی، ‌حساس و مهم کشور، ایجاد اختلال اقتصادی در عرصه‌های صنعت و تولید و ضرورت مقابله با تهدیدات احتمالی، انجام رزمایش ‌های پدافند غیرعامل و آموزش های لازم به عوامل مدیریتی و اجرایی در واحدهای تولیدی کشور و استان امری ضروری است .

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ادامه داد:‌ سناریوی رزمایش حمله به کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد شامل ۲۰ بند با موضوع بمباران هوایی و آتش سوزی به این واحدهای صنعتی برگزار شد و این رزمایش هم به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری یزد و هم به دستگاه های شرکت کننده در مانور ارزیابی خوبی ارائه کرد .

این مسئول همچنین نقش رسانه های استان را در فرهنگ سازی و آموزش مباحث پدافند غیرعامل مهم و ‌خطیر دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد رسانه های مکتوب و مجازی استان و صدا و سیمای مرکز یزد در هفته نکوداشت پدافند غيرعامل بسیار خوب بود که لازم است از این روحیه تعامل و كوشش ‌متعهدانه قدردانی کرد .

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در پايان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد برگزاری مانورها و رزمایش های بیشتری در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل در استان باشیم .

گفتنی است؛ در این رزمايش نیروی انتظامی استان، سازمان بسیج کارگری‌ سپاه الغدیر استان و دستگاه‌های خدمات و امدادرسان ازجمله اورژانس و فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی، هلال احمر و سازمان آرامستان‌های شهرداری به ارائه خدمت پرداختند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار