معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ارتقای سطح سلامت شهروندان ایلامی اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی ایلام است.
کد خبر: ۶۷۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 14 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ جمیل صادقی‌فر اظهار داشت: شورای پیام رسانان استان ایلام به جهت گسترش و ارتقای کیفیت اطلاع رسانی و پیام‌های بهداشتی درمانی و آموزشی به شهروندان ایلامی تشکیل شده است.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: گسترش ارتقای کیفیت اطلاعات و پیام های ارائه شده به مردم هدف شورای پیام رسانان سلامت در ایلام است.

وی ایجاد حساسیت نسبت به سلامت شهروندان در ادارات و سطح جامعه  را از اهداف مهم شورای پیام رسانان سلامت عنوان و افزود: توجه به سلامت محیط زیست، نطارت و کنترل بر تولید و مصرف و هر آن‌چه سلامت شهروندان را تضمین کند در برنامه شوراهای پیام رسان سلامت قرار دارد.

صادقی‌فر، لازمه تحقق برنامه‌های شورای پیام رسانان سلامت را همراهی و همگامی کلیه احاد جامعه و ادارات و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی دانست و خاطر نشان کرد: افرادی به عنوان پیام گزاران سلامت از ارکان مهم تحقق شورای پیام رسان سلامت هستند که برای این مهم در ادارات و ارگان‌ها و نهادی مردمی استان ایلام نسبت به انتخاب و آموزش پیام گزاران سلامت اقدام شده است.

وی افزود: پیام گزاران سلامت، سلامت را به عنوان دغدغه اصلی ادارات و ارگان‌ها و مردم برجسته کرده و برای توجه به سلامت آژیرهای یادآوری به صدا در می‌آورند و سلامت جامعه را محور و اولی بر تمام برنامه‌ها قرار می‌دهند.

صادقی‌فر با بیان این‌که شرط تحقق و نتیجه مثبت شورای پیام رسانان سلامت در اطلاع رسانی مستمراست از اصحاب رسانه خواست و گفت: اطلاع رسانی مستمر،ارتقای سواد سلامت مردم استان ایلام در برنامه و سرفصل تولید محتوی نشریات مکتوب و مجازی قرار گیرد.

وی تحقق اهداف شورای پیام رسانان سلامت را در همکاری و همراهی اصحاب رسانه دانست و گفت: قلم و قدم اهل قلم و رسانه می‌تواند سلامت جامعه را در تمام ابعاد مورد بحث به غنا برساند./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار