کد خبر: ۶۷۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 13 November 2018

تعدادی از فرهنگیان شهرستانی بدره ،آبدانان ودره شهر تفسیر اعمال حق نوار مرزی را احکام کارگزینی خواستار شده اند . این فرهنگیان باراسال متن زیر خواستار انتشار و پاسخ مسولین مربوطه شده اند !

سلام. چندروزی است بخشنامه ابلاغ مناطق مرزی و شهرستانهای مشمول آن دغدغه فرهنگیان استان شده است.علی رغم اینکه در بخشنامه موصوف صراحت در شمول همه استان وجود دارد مشخص نیست چگونه تفسیرشده است که برخی شهرستانها مانند بدره دره شهر و آبدانان از شمول آن خارج شده اند‌. برای فرهنگیانی که دغدغه معیشتشان برهمگان آشکار است این ارقام می تواند کمک مهمی به وضعیت مالی آنان کند که بازهم ،تفسیرهای ناروا و ناصواب دارد راه را به تاریکی می کشاند و می تواند زمینه ساز تبعیض و بروز نارضایتی بیش از پیش نزد آنان گردد. خواهشمندم انعکاس دهید .

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دانشجو ایلامی
|
United States
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
با سلام

حق مناطق مرزی ، قاعدتا اآن طور که ز نامش پیداست که باید فقط در شهرستان های مرزی کشور اجرا شود ؛ که تا آنجا که اطلاع دارم در سایر نقاط کشور حتی فقط در بخش یا دهستان یا روستاهای مرزی فقط اجرا شده ولی در استان ایلام ، در شهرستان ایلام و مهران و دهلران را در بر گرفته و حتی اگر بخواهیم وجدان را در نظر بگیریم باید فقط در شهرستان دهلران و مهران و ان هم در بخش یا دهستان یا روستاهای مرزیشان اجرا می شد و در سایر نقاط باید حق مناطق جنگی( ماده 112) که هم قانونی و هم معقول تر است اجرا شود و البته هر چند در لحاظ کردن حق مناطق جنگی نام شهرستان آبدانان که الحق و الانصاف همه شرایط را داشته کاستی و ظلمی صورت گرفته نیامده ؛ در ضمن آموزش و پرورش استان باید در اجرای این حق نوار مرزی و همچنین حق مناطق جنگی (ماده112) به صورت دقیق عمل کند تا نه جای سوال برای فرهنگیان گرانقدر باشد و نه جایی برای اختلاف و تبعیض میان شهرستان های عزیز استان .

با تشکر از رسانه مردمی تابناک ایلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
سلام علیکم
مگر اولین بمب ، همزمان با روز ابتدای شروع جنگ تحمیلی در شهرستان چرداول ، شهر آسمان آباد ، روستای گدمه فرود نیامد ، مگر ایل غیور خزل و شهرستان های سیروان و چرداول، فاتحان میمک نبودند و مگر مثل سایر نقاط استان ، آواره جنگ نشدیم و حتی پیار و مقاوم ایستادیم. پس چرا حق نوار مرزی یا مناطق جنگی شامل حال فرهنگیان شهرستان های سیروان و چرداول نمی شود به نظر می رسد بالاترین تبعیض باشد. تقاضای بررسی و اقدام منصفانه را داریم. باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار