مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز مرحله جدید طرح حمایت غذایی مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 12 November 2018

 

به گزارش تابناک ایلام؛ شکراله شیرخانی گفت: مرحله جدید توزیع سبد کالا در استان ایلام برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: در این طرح برای خانوارهای یک نفره یک میلیون ریال، 2 نفره یک میلیون و 500 هزار ریال، سه نفره 2 میلیون ریال، چهار نفره 2 میلیون و 500 هزار ریال، پنج نفره و بالاتر سه میلیون ریال تعیین و با حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

شیرخانی یادآور شد: مشمولان این طرح می‌توانند همانند دوره‌های گذشته به فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح شامل فرهنگیان، افق کوروش، اتکا، اسکاد، رفاه، سپه، امکان، شهروند، تعاون روستایی و تعاونی مصرف محلی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند این بسته‌های غذایی را از فروشگاه‌های تحت قرارداد وزارت رفاه خریداری کنند و محدودیتی در انتخاب کالا ندارند.

شیرخانی گفت: تمامی فروشگاه‌های تحت قرارداد باید بدون دریافت هیچ نوع کارمزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولان به ارزش مجموع تراکنش های انجام شده اقدام کنند.

وی افزود: چنانچه تاکنون مشمولی اعتبار مربوط به مراحل گذشته را به هر دلیلی مصرف نکرده باشد، به صورت یکجا می‌تواند کل موجودی خود را در این مرحله خرید کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار