مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام؛
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت : حال که تکلیف گمانه زنی ها با خداحافظی 14 استاندار بازنشسته در حضور وزیر محترم کشور مشخص شده است دیگر جایز نیست بیش از این در این مورد فرصت سوزی شود.
کد خبر: ۶۷۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 12 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ آیت قیصربیگی ضمن تاکید بر پایان گمانه زنی ها در خصوص ماندن یا رفتن استاندار، اعلام کرد:از همان آغاز و همزمان با مطرح شدن قانون بازنشستگی مدیران گمانه زنی های فراوانی در رسانه های کشور در ارتباط با این قانون صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در استان ایلام نیز به تبع کشور برخی حرف و حدیث ها در ارتباط با این قانون مطرح شد و به صراحت و شفافیت تمام از طرف استانداری پاسخ های لازم ارائه گردید.

وی ضمن اعلام این مطلب که، استانداری وقتی برای پرداختن به حاشیه ندارد، افزود:در جواب به این گمانه زنی ها پاسخ استاندار ایلام "تابع قانون هستم"جامع و کامل بود .

قیصربیگی اعلام موضع استاندار در ارتباط با موضوع بازنشستگی را قانونمدار خواند و گفت: انتظار این بود با اعلام این مطلب از سوی استاندار محترم ایلام همه تکلیف را به قانون واگذار می کردند و البته همه بایست پایبند به قانون باشیم.

وی بر لزوم هم افزایی در جهت حصول منافع استان تاکید کرد بیان داشت :حال که تکلیف گمانه زنی ها با خداحافظی 14 استاندار بازنشسته در حضور وزیر محترم کشور مشخص شده است دیگر جایز نیست بیش از این در این مورد فرصت سوزی شود.

قیصربیگی در ادامه اشاره ای به انتقاد یکی از کانال های مجازی نسبت به مصاحبه معاون امور اقتصادی استاندار در بحث عدم بازنشسته بودن استاندار داشت و گفت:مصاحبه معاون امور اقتصادی استانداری کاملا بجا و در جهت تنویر افکار عمومی و برای پایان دادن به این بحث فرسایشی بعد از اعلام نظر وزیر محترم کشور بود.

وی افزود: علی رغم اظهار نظر صریح استاندار محترم ایلام، معاون محترم سیاسی، روابط عمومی استانداری و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور که هر کدام به صراحت در مورد عدم بازنشسته بودن استاندار ایلام داد سخن رانده بودند اما کماکان عده ای ول کن ماجرا نبودند و بر خلاف واقعیت دائم بر طبل رفتن استاندار می کوبیدند.

وی یادآور شد : در این راستا برخی افراد تنها منبع خبری شان را یک کانال تلگرامی در فضای مجازی و یا بر طبق شنیده ها عنوان می کردند این در حالی بود که اظهار نظر های رسمی مقامات ذی ربط را نادیده می گرفتند و این خود گواهی آشکار بر حاشیه سازی این افراد داشت.

این مقام مسئول در پایان ضمن اینکه ابراز امیدواری کرد که خداحافظی وزیر کشور با استانداران بازنشسته همچنین اظهار نظر صریح معاون امور اقتصادی استاندار در ارتباط با عدم بازنشسته بودن استاندار ایلام حرف و حدیثی را در فضای مجازی باقی نگذاشته باشد، تصریح نمود: امروز وقت کار و تلاش برای توسعه و پیشرفت استان است و هرکسی داعیه دلسوزی و خدمت به مردم استان را در سر دارد می تواند این مهم را در گفتار و رفتار خود به نمایش بگذارد و این استانداری نیز دستان وی را به گرمی خواهد فشرد.

قیصربیگی ضمن تشکر از همراهی همه کنشگران فضای رسانه ای و مجازی استان از آنان درخواست کرد: تلاش های خوب و ارزنده ای از گذشته تا حال در استان شروع شده و در حال انجام است و برای تداوم آن همچنان نیازمند اتحاد و وحدت هرچه بیشتر همه دلسوزان استان هستیم و در این زمینه نقش رسانه و فضایی مجازی در ایجاد وحدت و همدلی و هم افزایی حائز اهمیت است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار