رئیس کمیته امداد شهرستان ملکشاهی:
محمد کمری بیان کرد: در هفت‌ ماهه نخست امسال تعداد ۷۱ خانواده‌ی مددجوی جویای شغل در این شهرستان صاحب شغل شده‌اند.
کد خبر: ۶۷۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 12 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کمری بیان کرد: در هفت‌ماهه نخست امسال تعداد ۷۱ خانواده‌ی مددجوی جویای شغل در این شهرستان صاحب شغل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های مددجو از طریق ایجاد شغل از برنامه‌های مهم کمیته امداد استف افزود: از این تعداد شغل ایجادشده،۵۶ مورد آن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها بوده که در این زمینه یک میلیارد و هشتاد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ملکشاهی افزود: تعداد ۱۵ خانوار نیز با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد صاحب شغل شده که در این زمینه نیز مبلغ ۳۹۵ میلیون تومان به این خانواده پرداخت‌شده است.

کمری بیان کرد: در ادامه روند ایجاد شغل برای مددجویان ملکشاهی، علاوه بر مشاغلی که تاکنون ایجادشده، برای ۱۰۲ خانواده نیازمند جویای شغل، تشکیل پرونده شده و اطلاعات شغلی آنان در سامانه کارا ثبت‌شده است که ۳۸ مورد آن‌ها در صندوق کارآفرینی مهر در حال ضمانت گیری و در مراحل پرداخت هستند.

وی افزود: دیگر خانواده‌هایی که برای آن‌ها تشکیل پرونده شده است به‌زودی به دیگر بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی می‌شوند./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار