مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: خالص ‌ترین گوگرد کشور در پالایشگاه گاز ایلام تولید می‌شود که اهمیت این مجتمع اقتصادی دوچندان شود.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 11 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار داری پور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: گوگرد تولیدی این شرکت علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی، به خارج از کشور نیز صادر می شود.

وی اظهار داشت: طی 6 ماهه اول سال جاری علاوه بر تأمین مصرف داخلی بیش از 26 هزار تن گوگرد صادر شده است که این صادرات ارز آوری قابل توجهی را برای کشور به همراه داشته است.

مدیرعامل پالایش گاز ایلام در بخش دیگری از سخنانش به نامگذاری سال جاری اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند که در همین راستا استفاده از تولیدات داخلی در تامین قطعات و مواد شیمیایی و همچنین توانمند کردن تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی از اولویت‌های اساسی این شرکت بوده است.

داری پور یادآور شد: امسال بیش از 71 درصد ارزش مالی خریدهای قطعات و مواد شیمیایی مورد نیاز این شرکت، از داخل کشور تامین شده که نسبت به سال های گذشته بیش از 700 هزار یورو صرفه جویی ارزی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این شرکت پنج محصول گاز شهری اتان، گاز مایع خام، میعانات گازی و گوگرد تولید می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد محصول تولیدی سه محصول اتان گاز مایع خام و میعانات گازی خوراک پتروشیمی ایلام است که تا راه اندازی کامل این شرکت به سایر مبادی ارسال می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ترش و سمی بودن گاز ورودی پالایشگاه انجام کار ایمنی و توجه به مسائل ایمنی در این شرکت از اهمیت بسیار فوق العاده ای برخوردار است چرا که هرگونه اشتباه صدمات جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: این شرکت علاوه بر 800 نفر اشتغالزایی مستقیم برای تعدادی نیز به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی در پی داشته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار