مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز باندبازی و پارتی‌بازی و بی‌عدالتی به نظام اسلامی ما ضربه می‌زند و جوانان ما را نا امید می‌کنند و البته مردم نیز از این مسائل ناراحت هستند.
کد خبر: ۶۷۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 10 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، ۱۹ آبان‌ماه در سلسله نشست‌های بصیرتی و عقیدتی این ناحیه از سپاه به تحریم‌های جدید آمریكا علیه ملت ایران اشاره كرد و گفت: هدف این تحریم‌ها به‌هم ریختگی روح و روان ملت ایران است اما آمریكا باید بداند كه این توطئه‌ها علی‌رغم هیاهو كارآیی ندارد.
وی با تأكید بر اینكه استقامت فكری و عملی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: آمریكا در این تحریم‌ها تلاش می‌كند تا ما را در یك مذاكره منطقه‌ای و موشكی غافلگیر كند اما به یاری خدا با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب راه به جایی نخواهد برد.
حاجی‌پور در بخش دیگری از سخان خود گفت: در حدیثی از پیامبر مكرم اسلام(ص) آمده است كه الناس علی دین ملوكهم یعنی مردم به مدیران و رؤسایشان نگاه می‌کنند واز یک اداره کوچک تا یک مجموعه بزرگ عملکرد مدیران آنان را می‌بینند.
وی افزود: ‌متأسفانه برخی از مدیران به دنبال رانت و مطامع دنیایی هستند که برای رفع این مشكل، نیازمند یک نظام هدفمند نظارتی قوی هستیم.
حاجی‌پور تأكید كرد:‌ باندبازی و پارتی‌بازی و بی‌عدالتی به نظام اسلامی ما ضربه می‌زند و جوانان ما را نا امید می‌کنند و البته مردم نیز از این مسائل ناراحت هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز به برخی از اظهارات نمایندگان مجلس نیز اشاره كرد و گفت: برخی از اظهارات كسانی كه وكیل مردم در مجلس هستند، جای تأمل دارد و به جای اینکه به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، به دنبال مسائل حاشیه‌ای و تنش‌زا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار