معاون اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: باید همه پیگیر جذب سرمایه گذار در استان باشیم و این وظیفه همه دستگاه های اجرایی استان است که این امر را به عنوان یک تکلیف همگانی پیگیری کنند.
کد خبر: ۶۷۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 06 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری اظهار داشت: زیرساخت های عمرانی در راستای تسهیل امر سرمایه گذاری ایجاد شده و با حضور سرمایه گذاران در استان می توان شاهد رونق اقتصاد و اشتغال باشیم.

معاون استاندار ایلام از دستگاه های اجرایی استان خواست مقوله جذب سرمایه گذار را فراموش نکنند و اولویت های سرمایه گذاری را در قالب طرح های بی نام معرفی و پیگیری کنند.

درویشی یادآور شد: پیشرفت ایلام مساله فراروی همه استان های است زیرا با سرمایه گذازی دولتی و جذب اعتبارات دولتی به هدف مورد نظر نمی رسیم.

وی ادامه داد: سراغ همه مراکز سرمایه گذاری وابسته به دولت رفته ایم و برخی در استان سرمایه گذاری کرده اند، باید مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و دستگاه تخصصی ارتباط با هلدینگ ها را گام به گام برای به نتیجه رساندن طرح ها پیگیری کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: باید مسیر فعالیت هلدینگ هایی که وارد استان نشده را باز کنیم تا سرمایه گذاری اتفاق بیافتد، استان ایلام ظرفیت های خوبی جذب سرمایه گذاری دارد ، هم اکنون مجوزهای بی نام صادر شده و در مرحله اول به اتمام رسیده باید اطلاع رسانی شود.

درویشی افزود: فرصت های سرمایه گذاری در استان باید بیشتر و عمیق تر تبیین شود، ضمن اینکه فرصت های جدید را شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن استعلامات صورت گرفته و آنرا تبدیل به مجوز کنیم.

وی ادامه داد: باید طرح هایی که قابلیت اجرا دارد شناسایی و تبدیل به مجوز بی نام شوند و گام بعدی به نام کردن و اجرای این طرح ها هستند.

وی اضافه کرد: اعلام عمومی و از طریق رسانه ها، برگزاری همایش ها برای مجوزهای بی نام ضروری است و ایجاد موج اطلاع رسانی برای طرح های بی نام تاکید کرد.

وی افزود: در کنار طرح های بی نام لیست مشوق های سرمایه گذاری به همه متقاضیان معرفی شود، شروع صدور مجوز بی نام در استان به خوبی انجام گرفته اما باید ادامه یابد، برای سرمایه گذار در هر ساعت از شبانه روز وقت می گذاریم، این فرهنگ در دستگاه ها رسوخ و فرهنگ اداری تکریم از سرمایه گذار جاری شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار