مدیرکل بهزیستی استان خبرداد؛
مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: این سازمان ایام اربعین امسال 280 زائر گمشده در مرز مهران را توسط ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز ساماندهی و به خانواده ها یا همراهان تحویل داده است.
کد خبر: ۶۷۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 05 November 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛زهرا همتی اظهار کرد: گزارش گم شدن این تعداد زائر از ابتدای فعالیت این ستاد در اواخر مهرماه اعلام شده که توسط امدادگران بهزیستی مستقر در مرز تحویل خانواده هایشان شدند.

وی تحویل 50 قلم اشیا گمشده شامل پاسپورت، کارت ملی، وسایل شخصی، کارت بانکی، چمدان و کوله پشتی گمشده زائران به این ستاد را از دیگر فعالیت های بهزیستی در اربعین امسال برشمرد و گفت: از این تعداد شماری از اشیاء به صاحبان آنها تحویل داده شده و مابقی نیز در محل اداره بهزیستی مهران تا پیدا شدن صاحبانشان نگهداری می شود.

وی فراهم کردن زمینه اسکان و پارکینگ خودرو زائران را از دیگر خدمات این سازمان در مهران

برشمرد و گفت: در این مدت خدمات پارکینگ خودرو برای 120خانوار فراهم و زمینه اسکان 415زائر در مهمانسرای بهزیستی مهران فراهم شده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به راه اندازی موکب بهزیستی در مسیر کمربندی شهر ایلام افزود: پخت و توزیع غذای گرم و استقرار تیم تخصصی پزشکی و روانشناسی برای خدمات دهی به زائران را از دیگر فعالیت های این اداره کل در اربعین امسال برشمرد.

وی همچنین از ارائه خدمات توانبخشی به زائران توانخواه و سالمند اربعین حسینی در مرز مهران توسط این سازمان بصورت رایگان خبر داد و یادآور شد: وسایل توانبخشی از قبیل واکر و عصا بصورت رایگان بین سالمندان و توانخواهان توزیع می شود و ویلچر نیز در صورت نیاز بصورت امانی در اختیار آنها قرار گرفته است.

همتی همچنین از استقرار تیم توانبخشی بهزیستی در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و تاکید کرد: از طریق این تیم علاوه بر خدمات فیزیوتراپی با حضور رابط ناشنوایان خدمات لازم به زائران جامعه هدف ارائه شد.

وی همچنین از استقرار تیم فوریت های اجتماعی 123 این سازمان در مرز مهران خبر داد و افزود: روانشناسان بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارائه خواهند کرد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار