دارنده مدال طلای مسابقات پاراکانوی قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: بعد از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، تمام تلاشم بر این است که در قهرمانی جهان سال آینده ضمن ارتقای رنکینگ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کنم.
کد خبر: ۶۷۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 05 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شهلا بهروزی راد ، بعد از کسب مدال طلا در پاراکانو مسابقات قهرمانی آسیا و نقره در کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر افزود: هر چند برای دومین بار در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا ازبکستان در مسافت ۲۰۰ متر پارو می‌زدم و تجربه زیادی در این رشته نداشتم، اما موفق به کسب مدال طلای این رشته شدم و در کایاک که رشته اصلی من است با ۵ هزارم ثانیه رقابت را به حریف ازبکی خود واگذار و به مدال نقره دست پیدا کردم.

وی گفت: چون رشته پاراکانو هنوز پارالمپیکی نشده سعی دارم بعد از این تمریناتم را تنها در رشته کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر پیگیری کنم تا در مسابقات قهرمانی جهان که مرداد سال آینده برگزار می‌شود به سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دست پیدا کنم.

بهروزی راد خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته که در ازبکستان برگزار شد در جایگاه پنجم جهان قرار گرفتم، اما این بار تلاش خواهم کرد ضمن کسب مدال، رنکینگ جهانی خود را نیز ارتقاء ببخشم و جایگاه بهتری را برای خود رقم بزنم.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تمرینات خود را آغاز خواهید کرد، تصریح کرد: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان چون اردویی نداشتیم مجبور شدم به کرمانشاه بروم. البته در کرمانشاه چون امکانات لازم برای انجام تمرینات قایقرانی وجود ندارد فعلا تمرینات بدنسازی خود را در اینجا دنبال می‌کنم. امیدوارم اردوی تیم ملی هر چه سریعتر در دریاچه آزادی تشکیل شود، چون تاخیر در برپایی اردو سبب می‌شود تا فرصت آماده‌سازی را از دست بدهم.

وی گفت: چون به فصل سرما نزدیک می‌شویم در حال حاضر باید شرایط بدنی خود را از نظر استقامت و قدرت ارتقاء بدهیم تا از سال آینده تمرینات خود را وارد فاز سرعت کنیم. قطعا تاخیر در برگزاری اردوی تیم ملی سبب می‌شود تا فرصت کمتری برای آماده‌سازی بدنی خود از نظر استقامت و قدرت داشته باشم.

بهروزی‌راد در پایان از حمایت‌های فدراسیون قایقرانی تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار