رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان؛
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت:سامانه بارشی امروز و فردا نیز در سطح استان فعال است به خصوص برای اواخر وقت امروز به اوج فعالیت خود می رسد.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 05 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی میهن پرست اظهار داشت: سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده بارش های متوسطی در سطح استان به عمل آورد به طوری که در شهر ایلام دیروز ۶ میلی متر بارندگی داشتیم.

وی افزود: این سامانه بارشی امروز و فردا نیز در سطح استان فعال است به خصوص برای اواخر وقت امروز به اوج فعالیت خود می رسد.

وی تصریح کرد:  پیش بینی می شود فعالیت این سامانه در امروز همراه با رگبار و رعد و برق شدید، وزش باد شدید، احتمال خطرات آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها در استان همراه باشد.

میهن پرست تصریح کرد: فعالیت این سامانه بارشی برای فردا مقدار آن نسبت به امروز کمتر می شود و از اواخر وقت فردا به تدریج از جو استان خارج می شود.

وی ادامه داد: از نظر دمای دیروز دهلران با ۲۶ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و ملکشاهی، لومار، ایوان با ۱۱ درجه سانتی گراد خنک ترین مناطق استان گزارش شده است./ع

وی افزود: دمای شهر ایلام نیز دیروز در گرمترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی گراد رسیده است که طی امروز و چند روز آینده نیز روند کاهشی دما با شیب ملایم وجود دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار