شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام :
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای از حضور آگاهانه و حماسی اقشار مختلف استان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 05 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ در متن این پیام آمده است: سپاس خداوند قادر و متعادل را به پاس توفیق الهی چهل سال مقاومت ، ایستادگی و صلابت سرافرازانه در برابر چهل سال دسیسه و توطئه نظام سلطه با محوریت طاغوت اعظم ، آمریکای جهانخوار و سلطه جو که امروز و در چهلمین سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند اسلامی در برابر عزم و اراده پولادین ملت ایران به زانو درآمده است.

حضور پرشور و بابصیرت مردم مرزدار استان ایلام همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان از روحیه انقلابی و اعتقاد راسخ در وفاداری و حفظ ارزشهای والای اسلامی در سرزمین مقدس ایران داشته که هیچگاه تعطیل پذیر نخواهد بود.

غریوهای کوبنده و فریادهای رسای ' هیهات من الذله ' ، 'مرگ بر آمریکا ' و ' مرگ بر اسراییل ' در راهپیمایی این روز تاریخ ساز و فراموش ناشدنی ، نماد خشم مقدس و انقلابی ملت در مبارزه با استکبار جهانی بوده و ' نه ' بزرگی به امریکای جهانخوار ، این دشمن شماره یک بشریت بود.

این حضور آگاهانه و سرشار از پیام های ضداستکباری ملت ایران ، نمایش عظیمی از اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم در برابر زیاده خواهی های استکبار و ایادی مزدور بوده و تنها بخشی از اقتدار و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی ، بصیرت و آگاهی بالای ملت در بحث ، استکبار شناسی ، دشمن شناسی و شناسایی روش های نفوذ و دشمنی استکبار بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از حضور دشمن‌شکن، مقتدرانه ، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان و سپاسگزاری از تمامی مسئولان ، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله 13 آبان اعلام می دارد ؛ خلق این حماسۀ عاشورایی بی تردید پایه های کاخ استکبار جهان را به لرزه در می آورد.

همچنین این شورا بر خود لازم می داند از اصحاب محترم رسانه ، جراید ، مطبـوعات و خبـرگزاری ها و صدا و سیمای مرکز ایلام که در آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی و ترغیب مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش ‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از حماسه سازی های مردم این استان غیور و دلاور پرور نقش اساسی ایفا کردند صمیمانه تشکر بعمل آورد./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار