دهلرانی در صفوفی به هم پیوسته با فریادهای رسا و مشت های گره کرده ندای استکبار ستیزی سر دادند.
کد خبر: ۶۷۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 04 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ همزمان با 13 آبان مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه دهلران این بار نیز در صفوفی منسجم و به هم فشرده به خیابان‌ آمده و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار درونی خود از استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.

دانش آموزان ، دانشجویان و دیگر اقشار مختلف جامعه با حضور خود در این راهپیمایی همندا با همه نقاط کشور آمدند تا بار دیگر استکبار و صهیونست ها را محکوم و بگویند 13 آبان هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

راهپیمایان دهلرانی با در دست داشتن پلاکارد، پوستر و پارچه نوشته هایی در اعلام انزجار از استکبار جهانی، راهپیمایی شکوهمند خود را از میدان انقلاب به سمت میدان بسیج آغاز و با گام هایی استوار و مشت های محکم و شعار های کوبنده استکبار جهانی را محکوم و بر عهد و پیمان خود با انقلاب و ارزش ها و ولایت مهر تایید دیگری زدند.

مردم فهیم، شهیدپرور و انقلابی شهر دهلران این بار نیز همصدا با سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان خشم و تنفر خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند و با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان در میدان بسیج گفت: امام امت با ایستادگی و مقاومت در مقابل طاغوت در جایگاه ولایت و نایب امام زمان(عج) فریاد زد و پیروز شد و امروز راهش بوسیله امام دیگر ادامه دارد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به فتنه های قبل و بعد از انقلاب توسط آمریکا افزود: کودتای 28 مرداد، ایجاد سازمان جاسوسی ساواک در ایران، حمله طبس، کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و اقشار مختلف مردم ، تحریم و فتنه های مختلف، موضوع انرژی هسته ای ، ایجاد داعش و تکفیری ها و حمله تروریستی اخیر در اهواز همه از جنایات آمریکاست که بواسطه ایمان و ولایت مداری و روحیه جهادی و شهادت طلبانه ملت ایران اسلامی همه با شکست مواجه شدند و به قول رهبر معظم انقلاب آمریکا رو به افول است.

سخنران 13 آبان دهلران با اشاره به عدم نتیجه گیری آمریکا از توطئه ها و اتاق فکرش گفت: ملت ایران نشان داد در مقابل توطئه های آمریکا در همه عرصه ها ایستاده است و این توطئه ها محکوم به شکست هستند.

موسوی با اشاره به اینکه عده ای میل دارند با آمریکا باشند و گرایش به سازش و نقشه بی پایه و اساس دارند، گفت: اینها باید بدانند که رهبر معظم انقلاب فرمود تا جان در سینه دارم اجازه نمی دهم این اتفاق بیاقتد و آمریکا رو به افول است و بعضی از ترس چنین کاری می کنند.

موسوی توجه به استقلال، اقتصاد مقاومتی و منابع درونی کشور را متذکر شد و افزود: ساخت جنگنده کوثر نماد ما می توانیم بود و اگر اراده کنیم و میل به دیگران نداشته باشیم با سرمایه قوی نیروی انسانی متعهد و انقلابی می توانیم به خود کفایی در همه عرصه ها برسیم./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار