فرمانده پلیس راه ایلام گفت: محدودیت ترافیکی برای جاده های ایلام و ترشابه - مهران از ساعت 9 صبح امروز برداشته شد.
کد خبر: ۶۷۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 02 November 2018

سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کاهش بار ترافیک زائران در مسیرهای خروجی استان ایلام محدودیت های ترافیکی در جاده های ایلام - مهران و ترشابه - مهران برداشته شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در این 2 مسیر عادی و روان است، افزود: تردد ماشین های سنگین تجاری و غیرتجاری در این 2 جاده دیگر منع قانونی ندارد.
به گفته همتی زاده هرچند هنوز به طور کامل زائران از استان ایلام خارج نشده اند اما هم اکنون ترافیک در همه راه های موصلاتی خروجی استان ایلام روان و عادی و بدون مشکل ترافیکی است.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: از دیشب تا صبح امروز تعداد 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حال جابجایی زائران از پایانه برکت در شهر مهران به اقصی نقاط کشور بوده اند.
همتی زاده با بیان اینکه دیشب هیچ گونه تصادف و حادثه رانندگی برای خودروهای حامل زائران رخ نداد بار دیگر از رانندگان خواست نکات و موارد ایمنی در هنگام رانندگی را برای جلوگیری از حوادث احتمالی رعایت کنند.
به گزارش ایرنا، به علت حجم گشترده بازگشت زائران از کشور عراق و از طریق مرز مهران بنا برای سهولت در تردد زائران از روز اربعین تا صبح امروز جاده های ایلام - مهران و ترشابه - مهران یک طرفه شد.
حجم گسترده زائرانی که مرز مهران را برای ورود به کشور انتخاب کرده بوده باعث شدکه رکورد بیشترین تردد اتوبوس کشور در مسیرهای منتهی به مهران شکسته شود.
مرز مهران همیشه یکی از کانون های اصلی تردد زائران برای سفر به عتبات عالیات در طول سال و ایام اربعین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار