رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران گفت: تاکنون 156 زائر گمشده در مرز مهران توسط ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز ساماندهی و به خانواده هایشان تحویل داده شده اند.
کد خبر: ۶۷۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 31 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مصطفی نادری افزود: گزارش گم شدن این تعداد زائر از ابتدای فعالیت این ستاد در هفته قبل اعلام که توسط کارکنان بهزیستی مستقر در مرز تحویل خانواده هایشان شدند.

وی با اشاره به مسئولیت بهزیستی در ستاد ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین، اظهار کرد: بهزیستی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به همراهان آنان است.

رئیس بهزیستی مهران از ارائه خدمات توانبخشی به زائران توانخواه و سالمند اربعین حسینی در مرز مهران توسط این سازمان بصورت رایگان خبر داد و یادآور شد: وسایل توانبخشی از قبیل واکر و عصا بصورت رایگان بین سالمندان و توانخواهان توزیع می شود و ویلچر نیز در صورت نیاز بصورت امانی در اختیار آنها قرار می گیرد.

نادری همچنین از استقرار تیم توانبخشی بهزیستی در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و تاکید کرد: از طریق این تیم علاوه بر خدمات فیزیوتراپی با حضور رابط ناشنوایان خدمات لازم به زائران جامعه هدف ارائه می شود.

وی با اشاره به استقرار تیم فوریت های اجتماعی 123 این سازمان در مرز مهران یاداور شد: روانشناسان بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارائه خواهند کرد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار