رئیس پلیس راه ایلام ؛
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به موج بازگشت زائران، گفت: با توجه به حجم تردد خودروها در محور مهران - ایلام، مسیر ملکشاهی - ایلام بعنوان مسیر جایگزین برای تردد خودروها در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۷۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 29 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت: موج بازگشت زائران از مرز مهران طی 2 تا سه روز اخیر افزایش یافته و این مسیر با حجم بیشتر تردد زوار مواجه خواهد شد.

وی از یک طرفه شدن محور مهران - ایلام طی روزهای آتی خبر داد و افزود: هم اکنون ترافیک در این محور روان اما پرحجم و در برخی مقاطع سنگین و نیمه سنگین است.

همتی زاده از جانمایی و استقرار 9 ایستگاه پلیس راه در نقاط مختلف استان خبر داد و یادآور شد: این ایستگاه ها در محورهای تونل راه کربلا، تونل آزادی، بهرام آباد مهران، کنجانچم ، سراب ایوان، پایانه برکت، تقاطع بان رحمان، سه راهی آذر، رضا آباد (تقاطع کمربندی دهلران) تا قبل از ایام اربعین جانمایی و مستقر هستند.

فرمانده پلیس راه ایلام تاکید کرد: گشت هایی که در این ایستگاه ها مستقر خواهد شد با تخلفات ناوگان بار، مسافر و خودروهای مسافربر شخصی برخورد و به تصادفات نیز رسیدگی خواهد شد.

وی از نصب و جانمایی دوربین های ثبت تخلف در محورهای مختلف استان نیز خبر داد و گفت: پلیس راه استان ایلام برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان در ایام اربعین در آماده باش کامل هستند، ضمن اینکه با توجه به حجم بسیار زیاد خودروهای عبوری به مرز مهران از نیروهای سایر استان ها نیز در قالب نیروهای کمکی در نقاط مختلف جاده های ارتباطی ایلام استفاده می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه افزایش تردد زیاد زائران در زمان برگشت در جاده های ارتباطی استان ایلام، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم .

مرز بین المللی مهران یکی از مهم ترین کانون های تردد زائران به عتبات عالیات محسوب می شود و در ایام اربعین پارسال بیش از چهار میلیون زائر از این مرز تردد کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار