مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: زائران اربعین حسینی در راه مانده و نیازمند از حمایت مالی این نهاد برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۶۷۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 29 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی اظهار داشت : این نهاد در کنار خدمات دهی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی از افرادی که در راه مانده بوده و به حمایت مالی نیاز داشته باشند کمک می کند.

وی با اشاره به فعالیت این نهاد با برپایی 14موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در سال جاری گفت: فعالیت این موکب ها که همگی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار داشته از 10روز پیش آغاز و تا بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با ذکر اینکه روزانه هفت هزار نفر غذا توسط این نهاد پخت و بین زائران توزیع می شود افزود: تمامی مراکز این نهاد برای اسکان و پارکینک خودروهای زائران آماده و نیروهای این نهاد در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله(ع) هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: عمده هزینه پذیرایی و خدمات دهی به زائران اربعین حسینی از محل نذورات و مشارکت های مردمی و بخشی هم از سوی کمیته امداد مرکز اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت کمک هزینه سفر کربلا به مددجویان گفت: مددجویان متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین حسینی از کمک هزینه این نهاد برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: خدمات رسانی این نهاد در ایام اربعین ویژه عموم مردم اعم از مددجویان زیر پوشش و غیر مددجویان است.

رضایی از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم و توزیع آن بین زائران اربعین حسینی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته امسال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پرشور تر و با کیفیت از گذشته انجام شود.

مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی میزبان و پذیرای خیل عظیمی از زائران عزادار است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار