فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خبر داد؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بیش از یک میلیون و ۳۵۸ هزار پرس غذایی گرم در آشپزخانه های سپاه برای زائرین در قالب ۱۶ موکب تهیه و توزیع شده است .
کد خبر: ۶۷۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 28 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار سید صادق حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:مهران قطعی از بهشت است که امروز بهشتی تر شده و به لطف امام حسین ع و خون شهدا امسال  شاهد تردد بین  65 تا 67 درصدی از حجم  زوار حسینی در پایانه مرزی مهران می باشیم.

وی بیان داشت :اربعین یک مقوله ملی و مذهبی است که با باورها ، فکر و اعتقادات عمومی گره خورده و با همگرایی، وحدت و انسجام همگانی سعی شده اربعین با کیفیت و امنیت مطلوب برگزار شود.

سردار یاری  با اشاره به اسکان حدود ۱۰۰ هزار نفر از زواردر اقامتگاه های سپاه افزود : بیش از یک میلیون و ۳۵۸ هزار پرس  غذایی گرم در آشپزخانه های خانگی و سپاه برای زائرین در قالب ۱۶ موکب  تهیه و توزیع شده است .

وی با بیان اینکه  31 گردان در حوزه امنیت زائران و اربعین فعالیت دارند گفت: 15 مجموعه از بدنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز و دیگر نقاط کشور با استقرار در پایانه مرزی مهران در حال خدمات رسانی به زائران هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام  افزود : امسال  مدیریت مطلوب در مانع از تجمع زائران در مرز صورت گرفت که یکی از موارد تاثیر گذار جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه و روادید به مرز بود.

سردار حسینی به  کاپوتاژ و خروج حدود یک  هزار۸۰۸ اتوبوس و سه هزار ۳۵۰خودرو شخصی  از مرز مهران اشاره کرد افزود : امسال برخلاف سال های گذشته مردم مدیریت زمان و هزینه کردند و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت 18 روز قبل از اربعین سفر خود به سمت پایانه های مرزی را آغاز کردند

وی استقرار اکیپ پهباد را از جمله بخش های مهم سپاه با هدف تامین امنیت اربعین برشمرد و گفت: این اکیپ پهباد تصویربرداری مسیر زائران را رصد و کنترل و امنیت زائران را تامین می کند و همچنین گروه های چک و خنثی سازی، نصب دوربین دید در شب، جنگ نوین و بیوتروریسم نیز در خدمت امنیت زائران است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
قدر امامزاده را متولیش میدونه !!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار