رئیس پلیس راه کشور گفت:رانندگان در طول جاده ها با توجه به این که حجم ترددها در رفت و برگشت زیاد بوده و جاده ها نیز کوهستانی است تحت هیچ عنوان عجله و شتاب نداشته باشند و سرعت و سبقت غیر مجاز را از دستور کار خود خارج کنند.
کد خبر: ۶۷۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 28 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید محسن حمیدی  اظهار داشت: از روز گذشته با شیب ملایم جریان ورود زائران که در روزهای گذشته از کشور خارج شده بودند آغاز شده و با توجه به این که تا اربعین حسینی چیزی باقی نمانده ما همچنان موج عبور از کشور را داریم و نیز بخشی از زائرین در حال برگشت هستند.

وی افزود: ترافیک خاصی در طی این دو سه روز خواهیم داشت چون به مرور حجم خروج از کشور رو به اتمام است و عمدتا ترددها به سمت ورود به داخل کشور خواهد بود.

رئیس پلیس راه کشور عنوان کرد: ورود به شهر مهران عملا امکان پذیر نیست و زائرینی که به خروج از کشور فکر می کنند در پارکینگ های اطراف شهر خودرو خود را پارک می کنند.

وی افزود: برای خروج از کشور نیز همین طور طرح ویژه خاصی در حال برنامه ریزی هستیم تا زائرین در مسیر برگشت با سهولت بیشتری تردد کنند.

حمیدی تصریح کرد: احتمالا جاده مهران به سمت ایلام یک طرفه خواهد شد و جایگزین آن جاده ملکشاهی به سمت مهران خواهد بود و همچنین در داخل شهر مهران محدودیت ها تقریبا به سمت خروج تنظیم می شود.

وی ادامه داد: در مرز شلمچه و چذابه شرایط متفاوت تر است و به دلیل فراهم بودن زیرساخت های منطقه به لحاظ ترافیکی در آن نقاط مشکل خاصی را نخواهیم داشت و زائران در رفت و برگشت از شرایط بهتری برخوردار هستند.

وی افزود: همچنین رانندگان در طول جاده ها با توجه به این که حجم ترددها در رفت و برگشت زیاد بوده و جاده ها نیز کوهستانی است تحت هیچ عنوان عجله و شتاب نداشته باشند و سرعت و سبقت غیر مجاز را از دستور کار خود خارج کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار