واکنش استاندار ایلام به حاشیه سازی یکی از تریبون داران؛
استاندار ایلام در واکنش به موضع گیری های اخیر حسین پناهیان گفت: شان یک ناصح دینی این نیست ،این تریبون داران باید بخاطر حرفهایشان از خداو طلب عفو بخشش کنند.
کد خبر: ۶۷۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 25 October 2018

روزهای گذشته یکی از تریبون داران مطرح کشور در برنامه تلویزیونی که از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش شد ،با صحبتهایی ضمن زیر سوال بردن برنامه ریزی و اقدامات مسئولین استان ایلام در حوزه اربعین ،باعث رنجش خاطر مردم ومسئولین استان شد.

به گزارش تابناک ایلام ،حسین پناهیان در سخنان خود ،اقدامات مسئولین استان را اقداماتی انگلیسی خطاب کرده بود که قصد دارند از این طریق مردم را بپیچانند. این صحبتهای پناهیان واکنش رسانه ها و فعالین شبکه های اجتماعی استان را در پی داشت .

استاندار ایلام نیز روز گذشته در واکنش به حاشیه سازی های این روحانی تریبون دار مطرح کشور اظهار کرد :شان یک ناصح دینی این نیست، برخی تریبون داران به جای حرف های نسنجیده ،بهتر بود اول با مسئولین جلسه می گذاشتند سپس حرف می زدند.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت : برخی چیزی که در شان خودشان است رابه دیگران نسبت ندهند ،آنها باید بخاطر حرفهایشان از خدا طلب عفو وبخشش کنند.

استاندار ایلام با اشاره به میهمان نوازی مردم استان ایلام تصریح کرد: مردم ایلام مهمان نواز هستند و درشب طوفانی مهران حماسه ای به یاد ماندنی خلق کردند .مردم نوع دوست ومیهمان نواز استان آن شب سخت را به فرصت همدلی وهمبستگی برای کمک به زائرین مبدل کردند.

سلیمانی دشتکی افزود: اگر کمک و حمایت مردم نبود آن حادثه می توانست  به یک فاجعه تبدیل شود .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
جناب آقای استاندار
در تعجبم از آن جلسه شورای تامین استان در ممنوعیت پذیرایی و اسکان زوار در مساجد و حسینیه ها و جلوگیری ار زدن موکب و از این دم از مهمان نوازی که کاملا با هم تناقص دارد
آقای پناهیان خیلی سنجیده صحبت کردند و کسی از مردم بجز شما و همکارانتان و رسانه های وابسته شما از جمله سایت تابناک از صحبت های ایشان ناراحت نشده بلکه حرف دل مردم زدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار