کد خبر: ۶۷۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 23 October 2018

تابناک / یکی از نزدیکان ناصر عاشوری نماینده سابق قومن و شفت، در رابطه با مطلب منتسب شده به او در خصوص فرماندار ماسال، واکنش نشان داد.

یکی از نزدیکان ناصر عاشوری در رابطه با مطلب منتسب شده به او واکنش نشان داد که در ادامه عینا آن را مشاهده خواهید نمود:

“در خبرهای یکی از رسانه های تلگرامی غیررسمی آمده بود که حاج ناصر عاشوری نماینده سابق فومن و شفت ، در خصوص حمایت از مهندس عامر فرماندار فومنی ماسال ، عنوان داشته که بنده به خاطر اینکه وی در ماسال عملکرد خوبی داشته باشد ، از ایشان حمایت کرده ام و حال با توجه به نارضایتی ها ، حمایتی از مهندس عامر ندارم.

نخست باید عرض شود و تأسف خورد که چرا فضای رسانه ای شناسنامه دار نیست و هر کس که سودای رسانه دارد با تشکیل یک کانال تلگرامی بی هویت ، هر شایعه و شائبه ای را منتشر می کند.
متاسفانه رویه بدی هست که در عرصه رسانه ، بد اخلاقی را ترویج می نماید. دوم اینکه مگر در حال حاضر جناب آقای عاشوری چه سمتی در هیئت دولت ، وزارت کشور ، استانداری یا مجلس دارد که بخواهد نسبت به عزل و نصب مدیری اقدام نماید. هر چند ایشان از همشهریان و دوستان جناب عامر هستند و زمانی که نماینده فومن و شفت بودند ، جناب عامر ؛ معاونت فرمانداری فومن را عهده دار بود.
اما شواهد نشان می دهد استاندار محترم و جوانگرای استان ، در تعیین فرمانداران شهرستانها نقش آفرین بوده و بهتر و شایسته است ، شایعات ساختگی اذهان را با اهداف سیاسی یا شخصی ، از خروجی رسانه ها منتشر نکنیم و حرمت رسانه و افراد و شخصیت ها را حفظ کنیم.
( نام محفوظ )”

لازم به ذکر است، وبسایت تالش فردا پیامهای فاقد هویت را منتشر نخواهد نمود و هویت ارسال کننده پیام برای تحریره مسجل بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار