نماینده فقیه در استان و امام جمعه ایلام
نماینده فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید زائرسراهای ثابت و در شأن زائران در مرز مهران با تعداد در مسیرهای متفاوت احداث شود.
کد خبر: ۶۷۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 23 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در مرز مهران گفت: وضعیت تردد زائران اربعین حسینی به نحو مطلوب در مرز مهران در حال انجام است.

وی اظهار کرد: طوفانی که شهر مهران و به تبع آن مرز مهران را نیز فرا گرفت باعث ایجاد اخلال در مسیبر تردد زوار شد و شدت آن به نحوی بود که اکثر موکب ها و ایستگاه های صلواتی به هم ریختند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در حین طوفان زواری که در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی بودند، وضعیت نامطلوبی قرار داشتند؛ اما در اولین فرصت و با تلاش های مسئولان و تشکیل ستاد بحران در مرکز استان و حضور فیزیکی در محل حادثه، زائران به اماکن امن هدایت شدند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های لازم، زائران در منازل مردم، مساجد و مدارس شهر مهران اسکان داده شدند و مشکل به خوبی مدیریت شد.

کریمی تبار با تقدیر و تشکر از مردم مهمان نواز مهران در شب طوفان بیان کرد: با تلاش های انجام گرفته و حضور همیشه و پررنگ مردم مشکل حل شده و هم اکنون کار تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی در ادامه با تقدیر از همه عوامل نظامی و انتظامی در طی این ایام اضافه کرد: یکی از موضوعات مهمی که در شب طوفان در مهران بسیار مورد استفاده و حتی باعث شد تا از جان زائران محافظت کند، حسینیه سپاه مستقر در مرز مهران" بود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه به چنین اماکنی در مسیر پل زائر تا مرز مهران نیاز مبرم و جدی وجود دارد، گفت: باید شبیه به چنین زیرساخت هایی در مرز مهران اهتمام جدی شود.

امام جمعه ایلام تأکید کرد: باید زائرسراهای ثابت و در شأن زائران در مرز مهران با تعداد در مسیرهای متفاوت احداث شود که هم در سرما و هم در گرما بتواند جای مناسبی برای زوار باشد./ح

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار