مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم طی اسفندماه در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ 23 October 2018
مجتبی جمالی‌سلطان از امکان آموزش مجازی تمام رشته‌های قرآن کریم خبر داد و گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، جمالی‌سلطان با اشاره به پایان چهلمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف، اظهار کرد: این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز شد و منتخبین به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مردادماه امسال مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد، گفت: منتخبین این دوره به مرحله کشوری که در قم و اراک برگزار می‌شد، راه یافتند.

مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در مرحله کشوری دو نفر از استان همدان حائز رتبه ششم و هفتم شدند، افزود: این مسابقات شهریورماه و مهرماه امسال در دو استان قم و مرکزی برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ مجازی قرآن کریم اظهار کرد: تبلیغات محیطی برای برگزاری این طرح در سطح بقاع متبرکه و میادین شهر همدان آغاز شده است.

جمالی با تاکید به اینکه اداره کل اوقاف همدان اقدام به آموزش مجازی حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم کرده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا شبکه‌های اجتماعی و مجازی با مرکز آموزش مجازی قرآن کریم ارتباط برقرار کرده و آموزش‌های لازم را ببینند.

وی با بیان اینکه قبلاً تنها آموزش حفظ قرآن کریم از طریق فضای مجازی فراهم بود که امسال در تمام رشته‌ها این امکان وجود دارد، گفت: سال گذشته از همدان یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در طرح آموزش حفظ مجازی قرآن کریم شرکت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار