رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زرین آباد از خسارت سه میلیارد ریالی طوفان و سیل شب گذشته به راه های این بخش خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 22 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله رستمی اظهار داشت: محور پهله به میمه و میمه به تختان شب گذشته به دلیل ریزش سنگ و گل و لای بسته شد.

وی افزود: با تلاش سه گروه گشت راهداری کار بازگشایی مسیرها انجام و هم اکنون تمامی جاده های ارتباطی این مناطق در زرین آباد و سراب میمه باز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زرین آباد از خسارت سه میلیارد ریالی سیل به زیرساخت های جاده ای در این 2 بخش خبر داد و یادآور شد: هم اکنون یک لاین مسیر ارتباطی میمه به تختان جهت تردد باز است و کار بازگشایی کامل این مسیر در دست اقدام است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای دهلران نیز گفت: در اثر طوفان و سیل شب گذشته سه گروه راهداری در این شهرستان فعال شده است.

سعید بختی افزود: این گروه ها در قالب گشت راهداری در محورهای دهلران به مهران، دهلران به اندیمشک و دهلران به آبدانان مستقر و مشکلی در تردد این مسیرها وجود ندارد.

فریدون ملک میرزایی رئیس جمعیت هلال احمر دهلران نیز از آمادگی 2 پایگاه امداد و نجات جاده ای این شهرستان با 12 نجاتگر با توجه به طوفان و سیل شب گذشته گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو در حاشیه شهر دهلران یک نفر مصدوم شده که کارهای امدادی انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران نیز اضافه کرد: هفت پایگاه فوریت پزشکی این شهرستان شب گذشته در آماده باش کامل بودند.

دکتر اسدالله مهاجر گفت: شب گذشته 20 نفر با توجه به طوفان و گرد و خاک به اورژانس این بیمارستان جهت مداوا مراجعه کردند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار