کهگیلویه
اخیرا در پی اقدامات شایسته و توجه به محرومیت روستاییان روستای برج علیشیر از توابع بخش مرکزی کهگیلویه، مردم این روستا طی پیامی از بخشدار مرکزی کهگیلویه تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۶۷۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳ 22 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روستاییان روستاهای برج علیشیر علیا و سفلی علیرغم نزدیکی این روستاها به شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اما سالیان بسیار زیادی بود که به دلیل عدم اجرای طرح هادی مشکلات زیادی متحمل شدند و از این حیث همیشه گلایه مند بودند.

با توجه به فاصله 5 کیلومتری این دو روستا با شهر دهدشت، با اقدام بجا و شایسته بخشدار مرکزی کهگیلویه و پیگیری های مستمر ایشان در خصوص اجرای طرح هادی در این دو روستا و از سویی دیگر با تلاش شبانه روزی مدیر محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه، مشکلات و معضلات پیش رو در این روستاها اخیرآ رفع شده است.

بر اساس این گزارش، اهالی روستاهای برج علیشیر علیا و سفلی به پاس خدمات ارزشمند بخشدار مرکزی کهگیلویه، با ارسال متن پیامی از زحمات ایشان تشکر کردند. متن این پیام در ادامه می آید؛

جناب آقای حسینی پرور بخشدار محترم مرکزی کهگیلویه

سلام علیکم؛

بجا و شایسته است از طرف اهالی روسناهای برج علیشیر علیا و سفلی که در فاصله ۵ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد و مدت زیادی مردم این دو روستا بواسطه آسفالت نشدن سطح روستا و عدم اجرای طرح هادی رنجها و مرارتهای زیادی را متحمل شدند، اکنون با پیگیرهای مجدانه و تلاش مضاعف حضرتعالی و مدیرمحترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه این معضل بزرگ حل شده است مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام نمایم.

حقیقتا تاریخ هیچگاه انسانهای خدوم را فراموش نخواهد کرد و این حرکت اقدام موثری در راستای آرمانهای جوانان شهیدی است که در این روستا آرمیده اند.

رحمت الله سال افزون

دهیار روستای برج علیشیر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ramin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
شاید روی کاغذ اقدامی شده باشه والا ما که تغییری نسبت به قبل ندیدیم.!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار