با حکم عبـــــاس آخوندی، وزیــــر راه و شهرسازی، حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان شد.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 20 October 2018

با حکم عبـــــاس آخوندی، وزیــــر راه و شهرسازی، حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان شد. به گزارش تابناک: امیرخانی پیش از این، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بود.حجت اله غلامی نیز که تا این زمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان بود، با حکم وزیر راه و شهرسازی، معاون و عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن شد.

زیرمجموعه های بانک ها واگذار می شوند
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: زیرمجموعه های بانک ها از طریق سازمان خصوصی سازی واگذار  می شوند.جعفر سبحانی در گفت و گو با مهر افزود: با توجه به اینکه سازمان خصوصی سازی به صورت تخصصی بحث واگذاری را دنبال می کند، مقرر شد این واگذاری ها از طریق سازمان انجام شود، اما اینکه کدام بنگاه ها در این لیست از واگذاری ها قرار می‌گیرند، هنوز مشخص نشده است.وی ادامه داد: از طرفی با توجه به اینکه این بنگاه ها به صورت وکالتی هستند و جزء سهام دسته اول دولتی محسوب نمی شوند، باید نحوه واگذاری به طور دقیق مشخص شود. سبحانی گفت: زمانی که دستورالعمل و چارچوب ها مشخص شد، سازمان خصوصی سازی وارد  عمل خواهدشد.

صعود صادرات صنایع افول صادرات معادن
میزان صادرات در بخش صنعت و معدن در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌گونه‌ای است که حوزه صنعت از لحاظ ارزشی و وزنی به ترتیب با رشد ۲۵.۴ و ۱۶.۹ درصدی روبه رو شده است و حوزه معدن نیز شاهد افت ۲۰.۵ درصدی از نظر وزنی و ۳۳.۲ درصدی از لحاظ ارزشی است.به گزارش ایسنا، میزان صادرات در بخش صنعت طی ۱۵۰ روزه ابتدای سال جاری معادل ۸ میلیارد و ۴۸۷ میلیون دلار بوده که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته با رشدی ۲۵.۴ درصدی روبه رو شده است. همچنین میزان صادرات بخش معدن در پنج ماهه ابتدایی سال جاری با  افت ۲۲.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲۶ میلیون دلار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار