معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی
شاهرود - معاون حقوقی امور مجلس وزارت راه و شهرسازی بابیان اینکه خواهان جابه‌جایی اداره کل راه و ترابری استان سمنان نیستیم، گفت: نگاه ما در حوزه راه باید شریانی و توسعه‌ای باشد.
کد خبر: ۶۶۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲ 19 October 2018

خواهان جابه‌جایی اداره کل راه و ترابری استان سمنان نیستیم

 

 

 

 

به گزارش خبری تابناک سمنان به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا محفوظی ظهر پنج‌شنبه در آیین معارفه و تکریم مدیرکل راه و ترابری استان سمنان به میزبانی سالن شهید بهشتی شاهرود بابیان اینکه اداره کل راه و ترابری استان سمنان که در شاهرود مستقر است باید به‌کل کشور خدمات ارائه دهد، ابراز داشت: با نگاه شبکه‌ای که در حوزه راه‌ها وجود دارد باید بستر لازم برای پیشرفت و آبادانی کشور فراهم شود و ما به‌عنوان مسئول باید نگاهمان در این راستا متمرکز بر توسعه متوازن باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت راه‌ها، نگاه ما باید شریانی و توسعه‌ای و باهدف فعالیت و ارائه خدمات لازم به‌کل کشور باشد بنابراین مجموعه‌های استانی حوزه راه مدام رصد و پایش می‌شوند و از نزدیک بر روند پروژه‌ها نظارت خواهد شد.

 

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی بابیان اینکه خواهان جابه‌جایی اداره کل راه و ترابری از شاهرود نیستیم، ابراز داشت: تنها قصد و نیت وجود همین اداره کل در شاهرود با خدمات، امکانات، اختیارات و اعتبارات بیشتر است به همین جهت مدیر کلی را انتخاب کردیم تا بیش از گذشته و با تجاربی که در اختیار دارد و با نگاه توسعه‌ای بتواند بهترین خدمات ارائه دهد.

محفوظی در ادامه تصریح کرد: باید در راستای توسعه، زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد ازاین‌رو طرح‌ها و پروژه‌های حوزه راه و ترابری باید به‌گونه‌ای باشد که موجب پیشرفت و توسعه شود.

وی افزود: باید به اصول و اشتراکات عنایت کافی را داشت لذا در شرایط کنونی وحدت و انسجام بین همه قوا در این برهه باید سرلوحه امور باشد قطعاً در این شرایط حاصل کار خوب حمایت مردم از مسئولان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین از زحمات سه‌ساله سید عبدالمجید نژاد صفوی تقدیر و سید کمال الدین میر جعفریان به‌عنوان مدیرکل راه و ترابری استان سمنان معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار