معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ایلام؛
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام درخصوص خدمات دهی ایستگاههای صلواتی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران گفت: هیچ‌گونه محدودیتی برای برپایی موکب در مهران وجود ندارد.
کد خبر: ۶۶۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 17 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جلال میرزایی  با بیان اینکه هیچگونه محدودیتی برای ایجاد موکب در ورودی ها و خروجی های شهرمهران و مسیر های اصلی ترددات زائران اربعین حسینی(ع) دراستان ایلام وجود ندارد ازمردم شریف ومیهمان نواز استان ایلام و به ویژه شهر مهران خواست درهماهنگی با پلیس نسبت به مشارکت در ایجاد ایستگاههای صلواتی وارائه خدمات به زائرین آقا امام حسین (ع) اقدام کنند.

وی با اعلام این موضوع که هم اکنون زائران حسینی(ع) در مسیر یازده کیلومتری پایانه مرزی و داخل پایانه نیازمند خدمات دهی هستند از مسئولین مربوطه بخاطر تاخیر درایجاد ایستگاه صلواتی انتقاد کرده و از هیئت های مذهبی و خیرین عزیزی که مشتاق ارائه خدمات به زوار اربعین هستند درخواست کرد تا با انتقال امکانات وخدمات به مسیر اصلی ترددات وپایانه مرزی دراین امرخداپسندانه پیشقدم شوند.

دبیرقرارگاه اربعین فرمانده انتظامی استان درپاسخ به سئوال خبرنگار کانال خبری پلیس به فضاسازی افرادی در فضای مجازی که مدعی شده اند پلیس، مانع ارائه خدمات مردمی به زائرین اربعین حسینی در شهرمهران است با رد کامل این شایعات بیان داشت : کسانی که چنین ادعایی دارند پلیس، با کمال افتخار امادگی دارد تا فضای امن لازم را برای ارائه خدمات و ایجاد ایستگاه صلواتی در مسیرهای اصلی تردد وکانون های جمعیت زوار در مهران مهیا کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به درخواست کتبی پلیس مهران از مسئولان سیاسی و مذهبی شهرستان برای آماده کردن بسترهای لازم خدمات دهی در اماکن مذهبی شهر مهران به زوار عزیز درصورت توقف درمساجد وحسینه های شهر مهران اعلام داشت: چنانچه وقفه ای در تردد زوار در مرز مهران بوجود بیاید نیروی انتظامی اتوبوس برای انتقال زوار به مساجد وحسینه هایی که برای این امر تجهیز شوند وامکان ارائه خدمات باشد تامین خواهد کرد.

وی ازمردم شریف مهران درخواست کرد تا نذورات خود را به صورت هدفمند در شهرمهران و مسیر اصلی ترددات به زائرین عزیز تحویل نمایند وهیچگونه محدودیتی دراین زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در پایان ، توجه به وجود نظم و امنیت و مختل نشدن زندگی و کسب و کار ساکنان شهر مهران و سهولت در ترددات درون شهری را یکی از اولویت های پلیس برشمرد و گفت: فضای کافی برای ایجاد ایستگاه صلواتی در مهران ومسیراصلی ترددات آنقدر زیاد است که جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد ./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار