رئیس پلیس راه استان ؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ایستگاه ثبت ساعت و نصب سامانه پایش تردد هوشمند ناوگان حمل مسافری (سپهتن) در ایام اربعین 97 در پایانه مسافربری برکت شهرستان مهران نصب می شود.
کد خبر: ۶۶۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 17 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: هم اکنون تردد تدریجی خودروهای زائران حسینی در جاده های استان با سهولت در حال انجام است و ترافیک کاملا روان و تردد خودروها بدون مشکل انجام می شود.

وی افزود: با توجه به افزایش تردد خودروهای عبوری زائران طی روزهای آینده، تمامی رانندگان اتوبوس که جهت حمل و جابجایی زائران عتبات عالیات در مرز مهران تردد دارند باید در پایانه برکت که مبدا و مقصد اتوبوس ها تعیین شده اقدام به ثبت ساعت کنند در غیر اینصورت حق حمل مسافر را نداشته و مدارک آنها توسط پاسگاه مسیر اخذ و اجازه تردد نخواهند داشت.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: با تلاش مسئولان استانی و کشوری در حوزه زیرساخت های حوزه راه منتهی به مرز مهران اقدمات خوبی انجام شده که تا حدودی جاده های استان به نقطه آرمانی و مطلوب نزدیک شده است.

همتی زاده یادآور شد: تنها در 2 نقطه محور ایلام - مهران (منطقه مهدی آباد و بان رحمان) عملیات راهسازی تکمیل نشده است که بنا به گفته پیمانکاران مرتبط تلاش می شود تا طی روزهای آینده این نقاط نیز تکمیل و زیر بار ترافیک رود.

وی خستگی و خواب آلودگی را علت اصلی تصادفات دانست و گفت: بخش عمده حوادث سال گذشته به خواب آلودگی مربوط بود، لذا زائران در طول مسیر حرکت و در توقف ها عجله و شتاب نکنند و استراحت های مناسب در طول راه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان هستیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار