نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: رعایت استاندارد در تولید باعث توسعه و رونق اقتصادی می شود و اگر تولید کننده بتواند برای تولید کالای خود استانداردها را رعایت نماید تقاضا برای آن کالا بیشتر می شود و در نتیجه آن عرضه کالا هم بیشتر می شود.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 16 October 2018


حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد در جمع کارکنان این اداره کل حضور یافت و نماز ظهر و عصر را در نمازخانه اداره کل استاندارد اقامه کردند.

به گزارش تابناک ایلام؛ در این دیدار که رضایتی رییس شورای اقامه نماز استان نیز حضور داشت، حجت الاسلام کریمی تبار با تبریک هفته استاندارد گفت: مقوله استاندارد در تمامی زوایای زندگی مردم نقش بسیار مهم و حائز اهمیت دارد و نیاز مردم به استاندارد یک نیاز بسیار ضروری می باشد.

ایشان در ادامه افزود: مسئولیتی که سازمان استاندارد بر عهده دارد با جان و سلامتی مردم در ارتباط است و نقشی تاثیر گذار در جامعه دارد
.
امام جمعه ایلام بر ضرورت نظارت و کنترل کیفیت کالاهای تولیدی و صنعتی استان تأکید کرد و گفت: تولید کالای نامرغوب و غیراستاندارد شاید سود مقطعی برای تولیدکننده داشته باشد اما به اقتصاد کشور ضربه وارد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار تصریح کرد: استاندارد یکی از ضرورت های جامعه ما است و در حال حاضر برخی کالاهای تولید ایران مانند فرش و زعفران در جهان حرف اول را می زنند.

امام جمعه ایلام گفت: رعایت استاندارد در تولید باعث توسعه و رونق اقتصادی می شود و اگر تولید کننده بتواند برای تولید کالای خود استانداردها را رعایت نماید تقاضا برای آن کالا بیشتر می شود و در نتیجه آن عرضه کالا هم بیشتر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار عنوان کرد: هفته استاندارد فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی و فعالیت رسانه ای و ترویج واشاعه استفاده از کالای با کیفیت ایرانی می باشد.

امام جمعه در پایان، ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط اداره کل استاندارد استان ایلام بر تقویت آن تأکید نمود و ضمن قدردانی از کارکنان خدوم و زحمتکش این اداره کل برای آن ها آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

در ابتدای این دیدار نیز مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام به ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل پرداخت و اهداف و فعاليت ها و دستاوردهاي سازمان استاندارد را بيان کرد.

مهناز همتی گفت: هفته استاندارد در هر سال فرصتی است تا سازمان ملی استاندارد ایران و ادارات کل استاندارد استانها فعالیت وعملکرد یکساله خود را به اطلاع مردم و مسئولین برسانند و در این گذر ترویج فرهنگ استاندارد، استانداردسازی و استانداردپذیری را در سطح جامعه به نمایش گذاشته و مردم را به حق وحقوق قانونی خود در خصوص استاندارد آگاه نمایند.

همتی در پایان افزود: استانداردسازی و استاندارد از ازل تا به ابد در آفرینش مخلوقات ساری و جاری بوده و هست و به معنی امروزی نیز استاندارد می بایست برگرفته از این نظم آفرینش، در تمام امورات زندگی و تولید کالا و خدماتی که ارائه می شود، در نظر گرفته شود/م.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار