استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:بانک ها باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وام طرح های مصوب شده اقدام کنند در غیر این صورت موضوع را با مردم و رسانه ها در میان خواهم گذاشت.
کد خبر: ۶۶۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 13 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست رفع مشکلات مرغداران اظهار داشت: برای اعطای تسهیلات به مرغداران مذاکرات لازم صورت گرفته و طرح توجیهی نیز مصوب شده است.

وی با بیان اینکه این طرح برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شده است، افزود: با وجود معرفی طرح به بانک های عامل نسبت به پرداخت این تسهیلات کم کاری شده و مشکلاتی را به دنبال داشته است که با چنین اتفاقاتی برخورد قانونی و اجازه این گونه کم کاری ها را نخواهم داد.

استاندار ایلام تاکید کرد: بانک ها باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وام طرح های مصوب شده اقدام کنند در غیر این صورت موضوع را با مردم و رسانه ها در میان خواهم گذاشت.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: استان ایلام با وجود تعداد بسیار زیاد مرغداری از وجود کشتارگاه استاندارد محروم است و تلاش داریم از طریق اتحادیه مرغداران نسبت به ایجاد یک کشتارگاه اقدام کنیم.

وی یادآور شد: با مذاکرات متعدد با مرکز و اخذ موافقت های لازم برای اعطای وام به این واحد اقدام شده و در حال حاضر بانک عامل نسبت به پرداخت وام این واحد کم کاری می کند و این در شرایطی است که مرغداران برای فروش و کشتار تولیدات خود با مشکل مواجه هستند.

استاندار ایلام تاکید کرد: مرغداران هزینه های زیادی از جمله حمل و نقل و دیگر موارد را برای کشتار مرغ های زنده خود متحمل می شوند که این امر با وجود تولید بالای مرغ در استان شایسته نیست.

سالانه 51 هزار و 500 تن تولید گوشت مرغ در 400 واحد مرغ داری ایلام تولید می شود.

کشتارگاه سپید مرغ مانشت واقع در شهرستان ایوان اواخر سال گذشته به علت مشکلات مالی بعد از 13 سال فعالیت تعطیل شد و در این مدت عمده مرغ های استان ایلام از کشتارگاه های استان کرمانشاه تامین می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار