دبیر ستاد اربعین خبر داد؛
دبیر ستاد اربعین کشور از افزایش 30 درصدی زیرساخت های اربعین در مرزهای کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 11 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار حیدری در جلسه ستاد اربعین در استان ایلام با اشاره به تمهیدات لازم در راستای سهولت در راهپیمایی اربعین به زائران اظهار داشت: از نظر زیرساخت ها و امکانات، حمل و نقل، درمان و خدمات و همه موارد از سه استان بازدید میدانی صورت گرفته است.

وی افزود: زیرساخت ها امسال نسبت به سال های گذشته از لحاظ کمی و کیفی حداقل 30 درصد افزایش پیدا کرده است، پروژه های نیمه تمامی که مانع رفت و آمد روان بود و گره های گرافیکی ایجاد می کرد امسال در مرزهای مهران، شلمچه و جذابه نداریم.

دبیر ستاد اربعین تاکید کرد: با توجه به این که سال گذشته ترددها نظم مناسبی پیدا کرده بود، امسال نسبت به سال های گذشته از نظم و انضباط بیشتری برخوردار خواهد بود و امیدوار هستیم که زائران با ثبت نام به و اعزام به موقع و نیز مدیریت زوار از این امکانات فراهم شده استفاده کنند.

حیدری اضافه کرد: از امروز نیز استان های معین که برای هر مرزی تعریف شده نسبت به ایجاد و استقرار مواکب و کمک به زیرساخت های لازم حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: این استان ها از امروز کار میدانی و اجرایی را شروع کردند برخی استان ها نسبت به برگزاری مواکب نیز اقدام کرده اند، هر چه که به اربعین نزدیک تر می شویم به همان میزان نیز میزان خدمات بیشتر خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار