رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت:ساخت رینگ های سایشی برای پمپ های سانتریفیوژ و ساخت دستگاه حک زن مکانیکی ،دیفیوزر کوره واکنش و سیت های غیر متقارن جهت شیرهای آتش نشانی و پکیج تصفیه آمین از دیگر تولیدات این واحد کارگاهی است.
کد خبر: ۶۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 10 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مسعود مرشدی اظهار کرد:ساخت کابین مخصوص حمل نفر جهت بازرسی دودکش زباله سوزهای گوگرد و ده ها مورد دیگر که کار طراحی و ساخت و راه اندازی آن به وسیله متخصصان این واحد انجام شده است که هم اکنون برای کمک به چرخه تولید پایدار گاز مورد استفاده قرار گرفته اند.

مرشدی تاکید کرد: به دلیل دارا بودن تجهیزات مدرن داخلی و استفاده از متخصصان بومی کارگاه پالایشگاه گاز ایلام قادر است در موارد خاص به شرکت های داخل استان همچون پتروشیمی ایلام و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب خدمات فنی و مهندسی ارایه کند.

وی کارگاه تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام را به عنوان یک واحد پشتیبان برای واحدهای تولید در بحث ساخت قطعات معرفی کرد و گفت: با توجه به بعد مسافت پالایشگاه از سایر مراکز صنعتی وجود این واحد فنی برای پالایش گاز استان از اهمیت فراوانی برخوردار است .

مرشدی افزود: این واحد در بحث خودکفایی و اقتصاد مقاومتی کارهای بسیار ارزنده و با اهمیتی را انجام و در بخش ساخت قطعات یدکی و ابزارهای مکانیکی و تجهیزات همواره پیشرو بوده است.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام یادآور شد: این کارگاه در سال حمایت از تولید و کالای داخلی برنامه های در دست اقدام دارد که در صورت اجرا هیچ نگرانی در تولید و بازسازی قطعات نخواهد داشت و حتی به شرکت های مرتبط نیز خدمات رسانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: کارگاه مرکزی شرکت پالایش گاز ایلام در سوله ای به ابعاد 6 هزار مترمربع کار ساخت قطعات فنی و تعمیر تجهیزات و نیز پشتیبانی فنی از واحد های مختلف شرکت را انجام می دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار